Origo redizájn

Szerző: digibiz

Címkék: origo.hu

2011.
08.31.
20:57

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Eljött az ősz, itt a menetrendszerű origo redizájn, tegnap megjelent az új arculat. Legutóbb talán éppen egy éve újultak meg, amikor a teljesen tévútnak bizonyuló "füles" rendszert végre lecserélték. A megújulással az origo és az Index struktúrája között már alig van különbség.

A nyitóoldalon lévő kék már csak néhány árnyalattal különbözik, és a betűtípus is meglehetősen hasonló. Ugyanakkor valamiért a hármas osztatú oldal bal oldali oszlopának tetején megjelenő vezető hírnek más betűtípusa van.A vezető hír mellett balra kapott helyet az "Olvasta már?" blokk, amely annyira újszerű, hogy még egy "Mi ez?" gombot is el kellett helyezni mellette, a két látogatásunk közötti eltelt időszak alatt legolvasottabb híreket mutatja nekünk. Ez az egyik leghangsúlyosabb felület. Jobbra egy képblokk, "Ezt látta már?" címmel, de ez becsapós, mert nem képgalériákhoz, videókhoz vezet amire az sajátos rovatnév is utalna, itt is olvasnivalóhoz jutunk.

A Sport rovatig tartó felső blokkban vannak a Hírek, külön az elmúlt 24 óra híreivel, jelenleg egy Wikileaks dosszié, alatta egy Pénzügyek rovatcím. A Sport után visszaköszönnek az origo klasszikus rovatai, hírekkel. A jobboldali oszlopban kapott helyett a Postr, így a blogok is megkapták azt a helyet, amely az Indexnél is már megszokott. A rovatok mindegyike kint van a főoldalon, sokáig turkálhatunk a hírekben.

Amikor már úgy vélnénk, hogy vége az oldalnak kiderül, hogy a média tartalmaknak nem sikerült följebb küzdeniük magunkat az oldal legalján kaptak helyet. De ha már ide száműzték ezeket a tartalmakat, akkor legalább jó nagy felületen élvezhetik a fotókat és videókat, akik letévednek ide.

Formabontónak nem mondható az új origo, amelyről nehezen lesz elhihető, hogy nem az Index volt a példa. Az nem világos, hogy legalább betűtípusban, színben miért nem akarnak különbözni, de a legnagyobb hiba talán az, hogy az egészen használhatatlan, még a wap korszakból örökölt látvánnyal bíró mobil felülethez egyáltan nem nyúltak a fejlesztők. Demost már tudjuk, hogy csak egy évet kell várni.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Netbook vagy Notebook?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés