Online vásárol az okostelefonálók 40%-a

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: okostelefon

2011.
03.28.
13:12

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Jelenleg nagyjából 73,3 millió embernek van okostelefonja az Egyesült Államokban, és közülük sokan előszeretettel vásárolnak azokon keresztül.

Januárban a Chadwick Martin Bailey és az iModerate Research Technologies készített egy felmérést, amiből kiderült, hogy 1400 okostelefon tulajdonosnak több mint a fele vásárol a telefonján keresztül. A megkérdezettek 66 százaléka használta már készülékét két termék összehasonlítására, és 58 százalékuk találta meg telefonja segítségével a legközelebb lévő üzletet. Az iPhone tulajdonosok 70 százaléka igénybe vesz olyan alkalmazásokat amelyek segítségükre lehetnek a hagyományos vásárlókörutakon, de 41 százalékuk vásárol is az alkalmazásokon keresztül, sőt, 17 százalékuk volt, hogy csak a vásárlás miatt vette elő telefonját.

Ezekkel az eredményekkel összhangban van a comScore januári felmérése is, ami a mobilos vásárlási szokásokra fókuszált. Az eredmények szerint a válaszadók 49 százaléka keresi a legközelebbi üzleteket okostelefonján, 46 százalékuk hasonlítja össze rajtuk a különböző boltok árait, és 44 százalékuk keresi meg telefonján az egyes termékek leírásait, tulajdonságait. 

Az Accenture kutatása szerint pedig egyre több embert érdekelnek a különböző mobilos alkalmazásokban elérhető kedvezményes kuponok, valamint itt a megkérdezettek 36 százaléka mondta azt, hogy figyelnek arra, hol, milyen mobilos kedvezményhez juthanak az üzletekben.Ezek mellett pedig még mindig fontos funkció az is, hogy a telefonon meg tudják nézni, hogyan lehet eljutni az adott boltba, ahol vásárolni szeretnének.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

ADSL vagy mobilnet?

További villámkérdések  Szavazás állása

Menő a netes TV

Egyre többen néznek televíziót internetes platformon, ám messze még az idő, amikor a felhasználók minden tekintetben e verzió mellett teszik majd le voksukat. Az online tévézés ettől függetlenül máig kiaknázatlan reklámlehetőségeket rejt.

Az online tévénézők a jelenleginél több reklámot is eltűrnének Az online tévénézők a jelenleginél több reklámot is eltűrnének

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés