Online vásárol az okostelefonálók 40%-a

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: okostelefon

2011.
03.28.
13:12

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Jelenleg nagyjából 73,3 millió embernek van okostelefonja az Egyesült Államokban, és közülük sokan előszeretettel vásárolnak azokon keresztül.

Januárban a Chadwick Martin Bailey és az iModerate Research Technologies készített egy felmérést, amiből kiderült, hogy 1400 okostelefon tulajdonosnak több mint a fele vásárol a telefonján keresztül. A megkérdezettek 66 százaléka használta már készülékét két termék összehasonlítására, és 58 százalékuk találta meg telefonja segítségével a legközelebb lévő üzletet. Az iPhone tulajdonosok 70 százaléka igénybe vesz olyan alkalmazásokat amelyek segítségükre lehetnek a hagyományos vásárlókörutakon, de 41 százalékuk vásárol is az alkalmazásokon keresztül, sőt, 17 százalékuk volt, hogy csak a vásárlás miatt vette elő telefonját.

Ezekkel az eredményekkel összhangban van a comScore januári felmérése is, ami a mobilos vásárlási szokásokra fókuszált. Az eredmények szerint a válaszadók 49 százaléka keresi a legközelebbi üzleteket okostelefonján, 46 százalékuk hasonlítja össze rajtuk a különböző boltok árait, és 44 százalékuk keresi meg telefonján az egyes termékek leírásait, tulajdonságait. 

Az Accenture kutatása szerint pedig egyre több embert érdekelnek a különböző mobilos alkalmazásokban elérhető kedvezményes kuponok, valamint itt a megkérdezettek 36 százaléka mondta azt, hogy figyelnek arra, hol, milyen mobilos kedvezményhez juthanak az üzletekben.Ezek mellett pedig még mindig fontos funkció az is, hogy a telefonon meg tudják nézni, hogyan lehet eljutni az adott boltba, ahol vásárolni szeretnének.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Linux vagy Windows?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés