A Tesco többségi részesedést szerzett a video streaming-et szolgáltató Blinkbox-ban, célja pedig nem más, mint hogy versenybe keljen az Amazon LoveFilm-jével.
A brit szupermarket láncnál úgy látják, hogy a szintén brit cég felvásárlása helyet biztosít nekik az internet alapú otthoni szórakozás terén. A Tesco szerint ezzel a lépéssel megszűnhet az összekapcsolódás a fizikai termék és a megtekintéshez való jog között. Amikor ugyanis megveszünk egy dvd-t, de az megsérül, vagy elveszik, a filmet sem tudjuk többé megtekinteni, a Blinkbox-szal viszont ez lehetségessé válhat.
Ezzel az üzlettel a Tesco teljeskörű otthoni termékcsomagot tud biztosítani azáltal, hogy amikor valaki megvesz dvd-n egy filmet, akkor arra is lesz jogosultsága, hogy azt a filmet a Blinkbox-on is megnézze. A szolgáltatásból terveznek rosszabb minőségűt telefonokra, általános verziót normál tévékre és HD verziót HD tévékre. A Blinkbox technológia jelenleg Sony Playstation 3 konzolokon, és a Samsung Internet@TV szolgáltatásán elérhető.
Ez a változás a Tesco digitális stratégiájának egyik építőköve, arról nem beszélnek, hogy terveznek-e e-könyvesboltot, vagy alkalmazás áruházat a közeljövőben.
HOZZÁSZÓLOK
Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!
Legolvasottabb
Legfrissebb
- Lefokozta a Facebook a Zyngát 2012. november 30., péntek
- Európába jön a Nook 2012. augusztus 21., kedd
- Mi marad, ha jön a magyar Amazon? 2012. augusztus 4., szombat
- Sokmillió dollárt kereshet a Yahoo új vezérigazgatója 2012. július, 23., hétfő
- Mobilfizetés egyetlen felületen 2012. július, 11., szerda
- Csökken az Apple előnye 2012. július, 4., szerda
- Soha nem látott mélységben a Groupon 2012. június 5., kedd
- Kinek kell az origo? 2012. június 4., hétfő
- A Microsoft 300 millió dollárt fektet e-könyvbe 2012. május 2., szerda
- Mégsem májusban lép tőzsdére a Facebook? 2012. április 27., péntek
Hírlevélre feliratkozás
Linux vagy Windows?
Mi értelme van az MTI-nek?
Rendhagyó dologra vállalkoztunk. Arra tettünk kísérletet, hogy megvizsgáljuk, milyen arányban hasznosulnak a Magyar Távirati Iroda által készített anyagok fontos hazai hírfelhasználó portálokon. Ami egyben természetesen a saját tartalom nagyságrendjére is utal.
Hirdetés
Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak