Online terjeszkedik a Tesco

Szerző: digibiz

Címkék: Tesco

2011.
04.21.
11:35

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Tesco többségi részesedést szerzett a video streaming-et szolgáltató Blinkbox-ban, célja pedig nem más, mint hogy versenybe keljen az Amazon LoveFilm-jével.

A brit szupermarket láncnál úgy látják, hogy a szintén brit cég felvásárlása helyet biztosít nekik az internet alapú otthoni szórakozás terén. A Tesco szerint ezzel a lépéssel megszűnhet az összekapcsolódás a fizikai termék és a megtekintéshez való jog között. Amikor ugyanis megveszünk egy dvd-t, de az megsérül, vagy elveszik, a filmet sem tudjuk többé megtekinteni, a Blinkbox-szal viszont ez lehetségessé válhat.

Ezzel az üzlettel a Tesco teljeskörű otthoni termékcsomagot tud biztosítani azáltal, hogy amikor valaki megvesz dvd-n egy filmet, akkor arra is lesz jogosultsága, hogy azt a filmet a Blinkbox-on is megnézze. A szolgáltatásból terveznek rosszabb minőségűt telefonokra, általános verziót normál tévékre és HD verziót HD tévékre. A Blinkbox technológia jelenleg Sony Playstation 3 konzolokon, és a Samsung Internet@TV szolgáltatásán elérhető. 

Ez a változás a Tesco digitális stratégiájának egyik építőköve, arról nem beszélnek, hogy terveznek-e e-könyvesboltot, vagy alkalmazás áruházat a közeljövőben. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Explorer vagy Firefox?

További villámkérdések  Szavazás állása

Az adat az új olaj

"Az [origo] portál címkehalmaza például szinte kimeríthetetlen. Tartalmazza ugyanis a portál teljes archívumának - közel 400 ezer cikk - címkéit is. Ennyi szöveget képtelenség lett volna utólag kézzel felcímkézni, a feladatot a Szegedi Tudományegyetem Mesterséges Intelligencia Kutatócsoportja által fejlesztett algoritmus végezte el."

"Az adat az új olaj" - interjú az Origo Zrt. távozó tartalomfejlesztési vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés