Okostelefonnal olcsóbb a vásárlás

Szerző: digibiz Forrás: eMarketer

Címkék: internet | okostelefon | vásárlás

2012.
09.18.
11:22

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az okostelefonos kedvezmények felhasználása több mint 100%-kal növekedett 2011 és 2012-ben az Egyesült Államokban.

Egy közelmúltban végzett felmérés szerint egyre többen spórolnak pénzt azáltal, hogy nyomtatott vagy online kuponok felhasználásával vásárolnak, sőt egyre elterjedtebb az okostelefonos vásárlás is, így már a boltba se kell bemenni. A Valassis médiacég által végzett kutatás szerint miközben emelkedik az étel és a gáz ára, az amerikai fogyasztók 74%-a tervezi, hogy idén több kupont használ majd fel. 

A mobilos kuponok felhasználása szinte már az egeket veri az Egyesült Államokban, ahol 2011-ben több mint 100%-kal, 2012-ben pedig újabb 100%-kal nőtt az általuk történő vásárlás az előző évekhez képest. 

Az okostelefonos kuponfelhasználók 21%-a emailben érvényesítette kuponját, 19% árösszehasonlító szolgáltatást használt, 18% pedig a készülékre töltött le kupont. 

Jellemzően szezonálisan és az ünnepi időszakban több kupont és használnak, és több  kedvezményre keresnek rá a felhasználók. Érdekesség, hogy idén már az iskolakezdésnél is komoly szerep jutott a telefonnak. Az amerikai internetező anyák 25%-a okostelefon segítségével talált kedvezményt a közeli boltokban, 21%-a a bevásárló listát is készülékén állította össze, 20% pedig online vásárlásra használta.

A Deloitte augusztusi felmérése szintén azt állapította meg, hogy 2012-ben a szülők nyitottabbak az okostelefonos vásárlásra, bár az előző évhez képest csak csekély növekedés kimutatható. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Abaqoos vagy PayPal?

További villámkérdések  Szavazás állása

A hazai netezők nem fogékonyak a webkettőre

Szabó Mártonnal, az iWiW alapítójával és korábbi vezetőjével csendes leköszönése alkalmából beszélgettünk. Távozásának egyszerű az oka: 8 év alatt elfáradt. Továbbra is segíti tanácsaival az Origo-t de most inkább pihen és utazik. Twitterezni valószínűleg nem fog, de a blogírást elképzelhetőnek tartja. Mint mondja, sosem volt még ennyire érdekes a social media világa, a fejekben viszont volna mit helyére tenni. Mi nagyon örülnénk, ha belefogna, mert Marcit jó hallgatni. Nehezen is tudtuk abbahagyni, így a vele készült interjút két részletben közöljük, rövidített videóanyaggal spékelve.

"A hazai netezők nem fogékonyak a webkettőre" - interjú Szabó Mártonnal, az iWiW korábbi vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés