Nem befolyásolja a Facebook a vásárlást

Szerző: digibiz Forrás: TechCrunch.com

Címkék: felmérés | baynote

2012.
01.13.
11:06

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az Egyesült Államokban ezer karácsonyi vásárló közül több mint nyolcszázan állítják azt, hogy az ajándékokkal kapcsolatos döntésükben nem befolyásolta őket a Facebook vagy más közösségi hálózat. A Baynote által készített felmérésből az is kiderül, hogy a táblagép tulajdonosok 48,6%-a ezen az eszközön keresztül bonyolította vásárlását, és számukra az email volt a leghasznosabb promóció.

Az Amazon Price Check applikációja révén az amerikai vásárlók a valóságban próbálhatják ki a terméket, ám utána online fizetnek. Ez sokat árthat a helyi kereskedőknek, sőt a felmérés szerint a megkérdezettek 93%-a online kutat a kívánt áru után, majd személyesen vásárolja meg egy boltban. 
techcrunch

Az is kiderült, hogy a kereskedők akkor járnak a legnagyobb sikerrel a promóció terén, ha mindezt emailben teszik. A válaszadók 62,5%-a szerint az email a leghasznosabb módja annak, hogy reklámot kapjanak. Mindössze 2,5%-uk szerint a Facebook a legjobb csatorna erre. 

Kétségtelen, hogy a 2011-es év karácsonyi szezonjának a táblagépek voltak a sikertermékei. A tulajdonosok fele vásárolt az eszközön keresztül, ami azt jelenti, hogy az összes vásárló 8%-a táblagépen vásárolt. Így a kereskedőknek nem árt elgondolkozniuk azon, hogy táblagépre optimalizálják a képernyőt. 


    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Céges honlap vagy blog?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés