Nem érnek célba a célzott hirdetések

Szerző: digibiz Forrás: FinancialTimes.com

Címkék: hirdetés

2011.
08.08.
15:50

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Nielsen piackutató óriás jövő héttől újfajta mérési módszert tesz elérhetővé az online banneres hirdetések figyelésére. Erre egy olyan felmérés után van szükség, mely azt mutatta ki, hogy a célzott hirdetések sok esetben nem működnek megfelelően.

A Nielsen Online Campaign Ratings, melyet 80 kampányban teszteltek március óta, augusztus 15-től lesz elérhető az amerikai hirdetők számára. A szolgáltatás napi jelentéseket ad például a Facebookon futó kampányok teljesítményéről. Az értékeléshez olyan értékelési szempontokat használ a Campaign Ratings, mint amivel a tévés kampányokat szokták elemezni.
 
A szolgáltatás első eredményei meglepőek voltak, mert azt mutatták, hogy a célzott hirdetéseknek mindössze 30 százaléka éri el a megfelelő közönséget. Ezzel szemben a tömegpiacra szánt kampányok 4 esetből háromszor célba érnek.

A Facebook jelenleg csak a Nielsen számára ad információkat a mérésekhez, számukra az a fontos, hogy a hirdetők végre ne csak azt figyeljék, mennyen kattintanak rá egy reklámra. A Nielsen újabb adatszolgáltatókat szeretne megnyerni magának.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Origo vagy Index?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés