Nem érnek célba a célzott hirdetések

Szerző: digibiz Forrás: FinancialTimes.com

Címkék: hirdetés

2011.
08.08.
15:50

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Nielsen piackutató óriás jövő héttől újfajta mérési módszert tesz elérhetővé az online banneres hirdetések figyelésére. Erre egy olyan felmérés után van szükség, mely azt mutatta ki, hogy a célzott hirdetések sok esetben nem működnek megfelelően.

A Nielsen Online Campaign Ratings, melyet 80 kampányban teszteltek március óta, augusztus 15-től lesz elérhető az amerikai hirdetők számára. A szolgáltatás napi jelentéseket ad például a Facebookon futó kampányok teljesítményéről. Az értékeléshez olyan értékelési szempontokat használ a Campaign Ratings, mint amivel a tévés kampányokat szokták elemezni.
 
A szolgáltatás első eredményei meglepőek voltak, mert azt mutatták, hogy a célzott hirdetéseknek mindössze 30 százaléka éri el a megfelelő közönséget. Ezzel szemben a tömegpiacra szánt kampányok 4 esetből háromszor célba érnek.

A Facebook jelenleg csak a Nielsen számára ad információkat a mérésekhez, számukra az a fontos, hogy a hirdetők végre ne csak azt figyeljék, mennyen kattintanak rá egy reklámra. A Nielsen újabb adatszolgáltatókat szeretne megnyerni magának.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Apple vagy Nokia?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés