Nem érnek célba a célzott hirdetések

Szerző: digibiz Forrás: FinancialTimes.com

Címkék: hirdetés

2011.
08.08.
15:50

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Nielsen piackutató óriás jövő héttől újfajta mérési módszert tesz elérhetővé az online banneres hirdetések figyelésére. Erre egy olyan felmérés után van szükség, mely azt mutatta ki, hogy a célzott hirdetések sok esetben nem működnek megfelelően.

A Nielsen Online Campaign Ratings, melyet 80 kampányban teszteltek március óta, augusztus 15-től lesz elérhető az amerikai hirdetők számára. A szolgáltatás napi jelentéseket ad például a Facebookon futó kampányok teljesítményéről. Az értékeléshez olyan értékelési szempontokat használ a Campaign Ratings, mint amivel a tévés kampányokat szokták elemezni.
 
A szolgáltatás első eredményei meglepőek voltak, mert azt mutatták, hogy a célzott hirdetéseknek mindössze 30 százaléka éri el a megfelelő közönséget. Ezzel szemben a tömegpiacra szánt kampányok 4 esetből háromszor célba érnek.

A Facebook jelenleg csak a Nielsen számára ad információkat a mérésekhez, számukra az a fontos, hogy a hirdetők végre ne csak azt figyeljék, mennyen kattintanak rá egy reklámra. A Nielsen újabb adatszolgáltatókat szeretne megnyerni magának.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Abaqoos vagy PayPal?

További villámkérdések  Szavazás állása

Online pókerezik?

Idén májustól szigorodott a pókertermekre vonatkozó szabályozás, ami miatt szűkülnek a játéklehetőségek, már ami az élő játékot illeti. Megnéztük, mennyiben hajtja ez az online póker malmára a vizet.

Egymillió eurós rake-et hagyunk az illegális online pókertermekben Egymillió eurós rake-et hagyunk az illegális online pókertermekben

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés