Nem elemzik a cégek közösségi eredményeiket

Szerző: digibiz Forrás: eMarketer

Címkék: közösségi média | Facebook

2012.
07.17.
10:23

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A különböző elemzési eszközök segítségével a vállalatok nyomon követhetik, hogy a fogyasztók mit mondanak róluk a közösségi médiában, azonban ezt csak nagyon kevesen teszik meg.

Mivel egyre több vállalat van aktívan jelen a közösségi médiában, és egyre több felhasználó figyeli őket, a fogyasztók egyre gyakrabban adnak hangot véleményüknek ezeken a csatornákon. Fotókat és videókat posztolnak, megjegyzéseket írnak, olykor nem épp hízelgőt az adott márkára nézve. 

Februárban az American Express szerint az Egyesült Államok internet felhasználóinak 46%-a a közösségi oldalakon adott hangot negatív tapasztalatainak. Ezek a vélemények nagy befolyással vannak a márkák közösségi jelenlétére és megítélésére, hiszen a közösségi média nyilvánosabb és gyorsabb, mint a hagyományos média. 

Bonyolítja a márkák dolgát, hogy gyakran annyi felületen vannak jelen, hogy nehéz lépést tartaniuk az ott történtekkel. Ajánlott előzetes tervet készíteni arról, hogyan monitorozzák és miként kezelik a negatív véleményeket, amelyekre a szakemberek tanácsa szerint szükséges reagálni, még mielőtt komolyabb kárt okozhat a vállalat hírnevében.  

A Satmetrix januári kutatása szerint -noha egyre több eszköz áll rendelkezésükre- a vállalatoknak csupán 49%-a követi nyomon a közösségi médiában megjelenő visszajelzéseket, 28% pedig sehogy sem figyeli ezeket. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Netbook vagy iPad?

További villámkérdések  Szavazás állása

Az adat az új olaj

"Az [origo] portál címkehalmaza például szinte kimeríthetetlen. Tartalmazza ugyanis a portál teljes archívumának - közel 400 ezer cikk - címkéit is. Ennyi szöveget képtelenség lett volna utólag kézzel felcímkézni, a feladatot a Szegedi Tudományegyetem Mesterséges Intelligencia Kutatócsoportja által fejlesztett algoritmus végezte el."

"Az adat az új olaj" - interjú az Origo Zrt. távozó tartalomfejlesztési vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés