Nem elemzik a cégek közösségi eredményeiket

Szerző: digibiz Forrás: eMarketer

Címkék: közösségi média | Facebook

2012.
07.17.
10:23

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A különböző elemzési eszközök segítségével a vállalatok nyomon követhetik, hogy a fogyasztók mit mondanak róluk a közösségi médiában, azonban ezt csak nagyon kevesen teszik meg.

Mivel egyre több vállalat van aktívan jelen a közösségi médiában, és egyre több felhasználó figyeli őket, a fogyasztók egyre gyakrabban adnak hangot véleményüknek ezeken a csatornákon. Fotókat és videókat posztolnak, megjegyzéseket írnak, olykor nem épp hízelgőt az adott márkára nézve. 

Februárban az American Express szerint az Egyesült Államok internet felhasználóinak 46%-a a közösségi oldalakon adott hangot negatív tapasztalatainak. Ezek a vélemények nagy befolyással vannak a márkák közösségi jelenlétére és megítélésére, hiszen a közösségi média nyilvánosabb és gyorsabb, mint a hagyományos média. 

Bonyolítja a márkák dolgát, hogy gyakran annyi felületen vannak jelen, hogy nehéz lépést tartaniuk az ott történtekkel. Ajánlott előzetes tervet készíteni arról, hogyan monitorozzák és miként kezelik a negatív véleményeket, amelyekre a szakemberek tanácsa szerint szükséges reagálni, még mielőtt komolyabb kárt okozhat a vállalat hírnevében.  

A Satmetrix januári kutatása szerint -noha egyre több eszköz áll rendelkezésükre- a vállalatoknak csupán 49%-a követi nyomon a közösségi médiában megjelenő visszajelzéseket, 28% pedig sehogy sem figyeli ezeket. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Linux vagy Windows?

További villámkérdések  Szavazás állása

Kétmilliós netbankos körkérdés

Jóval kétmillió fölött jár már az internetbanki szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek száma. Megnéztük, a kutatások szerint kikről is van szó, és összevetettük az adatokat a bankoktól kapott információkkal. Kiderült, hogy az összképet erősen árnyalják az egyes bankok közti különbségek.

Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat? Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés