Nem elemzik a cégek közösségi eredményeiket

Szerző: digibiz Forrás: eMarketer

Címkék: közösségi média | Facebook

2012.
07.17.
10:23

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A különböző elemzési eszközök segítségével a vállalatok nyomon követhetik, hogy a fogyasztók mit mondanak róluk a közösségi médiában, azonban ezt csak nagyon kevesen teszik meg.

Mivel egyre több vállalat van aktívan jelen a közösségi médiában, és egyre több felhasználó figyeli őket, a fogyasztók egyre gyakrabban adnak hangot véleményüknek ezeken a csatornákon. Fotókat és videókat posztolnak, megjegyzéseket írnak, olykor nem épp hízelgőt az adott márkára nézve. 

Februárban az American Express szerint az Egyesült Államok internet felhasználóinak 46%-a a közösségi oldalakon adott hangot negatív tapasztalatainak. Ezek a vélemények nagy befolyással vannak a márkák közösségi jelenlétére és megítélésére, hiszen a közösségi média nyilvánosabb és gyorsabb, mint a hagyományos média. 

Bonyolítja a márkák dolgát, hogy gyakran annyi felületen vannak jelen, hogy nehéz lépést tartaniuk az ott történtekkel. Ajánlott előzetes tervet készíteni arról, hogyan monitorozzák és miként kezelik a negatív véleményeket, amelyekre a szakemberek tanácsa szerint szükséges reagálni, még mielőtt komolyabb kárt okozhat a vállalat hírnevében.  

A Satmetrix januári kutatása szerint -noha egyre több eszköz áll rendelkezésükre- a vállalatoknak csupán 49%-a követi nyomon a közösségi médiában megjelenő visszajelzéseket, 28% pedig sehogy sem figyeli ezeket. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Safari vagy Chrome?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hogyan lesz ebből kopogtatócédula?

Azt már természetesnek fogadjuk el, hogy gyakorlatilag nincs a hazai webnek olyan eldugott szakmai szeglete, ahol ne bukkanna fel valami napi politikai szál. De mi a helyzet a parlamenti pártok saját online információs központjaival? Az elmúlt héten több ízben gyarapítottuk az odakattintók táborát. Arra voltunk kíváncsiak, miként tükröződik a szűk másfél hónap múlva esedékes önkormányzati választások tematikája a pártok oldalain.

A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés