Négy év múlva megduplázódik az online hirdetésekre költött összeg

Szerző: digibiz Forrás: emarketer.com

Címkék: hirdetés | online hirdetés | internet

2010.
12.14.
15:30

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Előrejelzések szerint, nem meglepő módon, egyre több pénzt fektetnek majd a cégek az online hirdetésekbe. Az erre fordított össze 2014-re meg fog duplázódni, és elsősorban videós hirdetéseket készítenek majd a nagyobb cégek.

Az amerikai gazdaság elkezdett ismét felfelé ívelni, de a vállalatok a jövőben is online hirdetnek majd, legalábbis az eMarketer előrejelzése szerint. Jövőre 10,5 százalékkal fognak többet költeni az amerikai cégek online hirdetésre, mint idén, így 2014-re megduplázódik az erre fordított költségvetés, és várhatóan 40,5 milliárd dollárt fognak online hirdetésekre fordítani.

emarketer.com


Az eMarketer szakértője szerint ez azt bizonyítja, hogy biztosabb talajnak tartják a cégek az internet világát, mint az úgymond hagyományos hirdetési formákat. Nem számít, hogy kis vagy nagy méretű vállalkozásról van szó, arra már mindenki rájött, hogy az internet központi szerepet tölt be ma már szinte minden ember életében. Így aztán megéri nagyobb összeget fordítani a netes hirdetésekre. A szakemberek tapasztalatai alapján a nagyobb kereskedelmi cégek online video hirdetésre költenek többet, míg a kisebbek bannerekre és keresésekre. Jelenleg az online videos hirdetések a legjobban fejlődő szegmens.

Az online hirdetésekre fordított költségvetés növekedése megelőzi a total média költségvetést, ami 1,2 százalékra fog visszazuhanni jövőre. 2014-re várhatóan 188,5 milliárd dollárt fognak média hirdetésre költeni, ami enyhe emelkedés az idei 168, 5 milliárd dollárhoz képest. 

emarketer.com

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Videa vagy Indavideo?

További villámkérdések  Szavazás állása

Berobban az SMO

Az Amerikai Marketing Szövetség kutatása alapján a tengerentúli nagyvállalatok jövőre már jelentősen növelik éves marketing-költségvetéseiket. A következő öt évben, a teljes évi büdzsék 17,7 százalékéig dagadhat a közösségi médiára fordított összegek aránya.

2011 az SMO éve lesz 2011 az SMO éve lesz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés