Mobilbannerek és mobilkattintás

Szerző: digibiz Forrás: Onlinemarkting.blog.hu

Címkék: mobilbanner

2010.
12.16.
16:22

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Mobilban utazik a CEMP. Ezt mondhatjuk úgy is, hogy előre menekül, de nem hiszem, hogy ez lenne a szempont. Egész egyszerűen elkezdte a mobiltelefonos internethasználat elérni azt a méretet, ami már számít. Vagyis a 250-300 ezer darab körüli jelenlegi, és a várhatóan 500 ezer darab körüli jövő év elejei okostelefon penetráció iPhone és Android oprendszert használó okostelefon penetráció már generál akkora forgalmat, hogy érdemes legyen ezen eszközök lehetőségeikhez és igényeikhez fejleszteni.

Ezek az okostelefonok alapvetően két dolgot nem tudnak, amit a normál webes tartalomszolgáltatások igen: kisebb a képernyőméret és nincs flash (igen, persze, van akinek van, de akkor is lassú és vacak). Ezért máshogy érdemes megjeleníteni a weboldalt és érdemes speciális hirdetés megjelenítést is csinálni.

Ez persze nagyon nem újdonság: a Google AdWordsben már elég régóta lehet iPhone-ra, Androidra hirdetést pozicionálni. Ami miatt ez most mégis téma, az két hír, a CEMP háza tájáról.

Az első az Indexel kapcsolatos: miután nem olyan rég elindították az m.index.hu-t, ami egy teljes értékű Index.hu, de direkt mobilra optimalizálva, most kiírtak egy banner készítő versenyt erre a felületre:

   
Elindult az Index mobilböngészőkre optimalizált kiadása, az m.index.hu. A felhasználóbarát, anorexiásra könnyített oldalon látható hirdetési felületekre ezennel kreatív versenyt írunk ki. Pályázni készre gyártott kreatívval lehet. Pályázhat minden olyan ügynökség vagy direkt hirdető, aki költött az Index.hu hagyományos felületein az elmúlt 5 naptári év során legalább 1 forintot. Egy brand csak egy kreatívval indulhat.

Érdemes elolvasni, és aki teheti, már csak a poén kedvéért is induljon el! De ennek a dolognak elsősorban nem az az érdekessége, hogy van egy ilyen pályázat, hanem szerintem két másik dolog: az egyik, hogy az Index.hu úgy tűnik tényleg komolyan foglalkozik ezzel a platformmal, a másik, hogy ezzel a pályázattal értéket ad a mobilon megjelenő hirdetéseknek és nem utolsó sorban megmutatja a lehetőséget a hirdetőinek, ügynökségi partnereinek. Ügyes.

A cikk folytatását itt olvashatja el.

A bejegyzés írója Berényi Konrád, az onlinemarketing.blog.hu szerzője. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Farmville vagy MaffiaWars?

További villámkérdések  Szavazás állása

A tévés rendelésé a jövő

A telefonos ételrendelés leáldozóban van, az internetes fölfutóban, de úgy tűnik, a táplálkozási lánc vége mégsem a számítógép lesz, hanem a tévékészülék. Az erre épülő rendelési módszer majdnem startra kész, már csak egy lépés, és távirányítóval kérhető majd házhoz a pizza. Erről és ehhez hasonló fejlesztésekről beszélgettünk Perger Péterrel, a NetPincér.hu ügyvezetőjével.

Perger Péter: Egyszerűbb lesz tévén keresztül ételt rendelni - interjú Perger Péter: Egyszerűbb lesz tévén keresztül ételt rendelni - interjú

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés