Mobil-kreditekre hajt a Facebook

Szerző: digibiz Forrás: Yahoo.com

Címkék: Facebook

2011.
10.11.
14:15

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Amellett, hogy elindult a hivatalos iPad applikáció, a Facebook bejelentette, hogy mobilra is kiterjesztette felületét. A lépés lehetővé teszi, hogy a fejlesztők kihasználják az appok terjesztésére, csakúgy mint a Kredites fizetési rendszer növelésére.

Így a Facebook már két fő mobil platformon engedélyezi fejlesztőinek a munkálatokat: az Apple iOS-en (az app iPhone-on és iPaden is használható) és a weboldal mobilverzióján. A vállalat tervei közt más felületek is szerepelnek, kiemlten a Google Android. A tegnap elindított új funkció egyelőre fejlesztés alatt áll, így várhatóan változni fog az elkövetkező hónapokban.

A Facebook öt közösségi csatornát is bejelentett mobilra. Mostanáig ugyanis ezek többsége csak a weboldalon és asztali böngészőn voltak elérhetőek. Újdonság tehát a könyvjelző funkció, a felkérés küldése, a hírfolyam, a hitelesített ajánlók, és a Facebook kreditek.

A Facebook Kreditek mostantól támogatják a a mobil web alkalmazásokat. Ugyanazok a szabályok vonatkoznak rá, megkövetelve, hogy minden játék használja a Facebook Krediteket, így kizárólagos fizetési rendszerré válva. Így a felhasználók virtuális értékeket vehetnek a játékokban, amelyből a Facebook minden tranzakció után 30%-ot kap. Egy kivétel van csupán, amelynél nem kell kreditrendszert használni: a régi iOS applikációk és a mobil web appok, amelyek egy Facebook iOS appon belül futnak.

A Facebook nem véletlenül fordul nagy erőkkel a mobil felületek felé, hiszen jelenleg 350 millió aktív mobilfelhasználójuk van. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Foursquare vagy Gowalla?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés