Mobil-kreditekre hajt a Facebook

Szerző: digibiz Forrás: Yahoo.com

Címkék: Facebook

2011.
10.11.
14:15

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Amellett, hogy elindult a hivatalos iPad applikáció, a Facebook bejelentette, hogy mobilra is kiterjesztette felületét. A lépés lehetővé teszi, hogy a fejlesztők kihasználják az appok terjesztésére, csakúgy mint a Kredites fizetési rendszer növelésére.

Így a Facebook már két fő mobil platformon engedélyezi fejlesztőinek a munkálatokat: az Apple iOS-en (az app iPhone-on és iPaden is használható) és a weboldal mobilverzióján. A vállalat tervei közt más felületek is szerepelnek, kiemlten a Google Android. A tegnap elindított új funkció egyelőre fejlesztés alatt áll, így várhatóan változni fog az elkövetkező hónapokban.

A Facebook öt közösségi csatornát is bejelentett mobilra. Mostanáig ugyanis ezek többsége csak a weboldalon és asztali böngészőn voltak elérhetőek. Újdonság tehát a könyvjelző funkció, a felkérés küldése, a hírfolyam, a hitelesített ajánlók, és a Facebook kreditek.

A Facebook Kreditek mostantól támogatják a a mobil web alkalmazásokat. Ugyanazok a szabályok vonatkoznak rá, megkövetelve, hogy minden játék használja a Facebook Krediteket, így kizárólagos fizetési rendszerré válva. Így a felhasználók virtuális értékeket vehetnek a játékokban, amelyből a Facebook minden tranzakció után 30%-ot kap. Egy kivétel van csupán, amelynél nem kell kreditrendszert használni: a régi iOS applikációk és a mobil web appok, amelyek egy Facebook iOS appon belül futnak.

A Facebook nem véletlenül fordul nagy erőkkel a mobil felületek felé, hiszen jelenleg 350 millió aktív mobilfelhasználójuk van. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Linux vagy Windows?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés