Mindenkit megelőz a Google hirdetési bevétele

Szerző: digibiz Forrás: eMarketer

Címkék: Google | hirdetés

2012.
09.21.
14:16

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Idén a Google egymaga birtokolja az Egyesült Államokban a digitális hirdetési bevételeinek 41,3 százalékát.

Az eMarketer becslései szerint az USA-ban marketingesek több mint 37 milliárd dollárt fognak digitális hirdetésre költeni 2012-ben. A kiadások idén 16,6%-kal nőnek, amely 2014-re két számjegyű növekedéshez vezet. 

Az Interactive Advertising Bureau/PricewaterhouseCoopers 2012 első két negyedévére vonatkozó adatai alapján az eMarketer csökkentette a piac növekedési ütemének előrejelzését, bár továbbra is optimista. 

A Google, a Yahoo, a Microsoft, a Facebook és az AOL 23,9 milliárd dollárnyi hirdetési bevételt szerez meg, ami közel kétharmada a teljes idei hirdetési költésnek. 

Ebből 15,41 milliárd dollár a Google hirdetési bevétele, ami 2012 teljes bevételének 41,3 százaléka. Ugyanakkor a cég első két féléves növekedése lassabb volt a vártnál. Ennek ellenére a Google növekedése 2012-ben eléri a 20%-ot. 2014-re a marketingesek több mint 20 milliárd dollárt fognak költeni Google hirdetésre, miközben a többi szereplő bevétele egyenként körülbelül 3 milliárd dollár lesz. 

A keresés továbbra is vezető formátum a digitális hirdetések terén, azonban a részesedése idén visszaesik a rich media, a szponzorációk és a videók növekedésének hatására. 

A display hirdetési költés, amely magába foglalja a bannereket, a videót, a rich mediat és szponzorációt is, növekedni fog, a teljes költés 40,2 százalékáról 2016-ra a 45,6 százalékát fogja birtokolni. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Biciklivel vagy autóval?

További villámkérdések  Szavazás állása

Nők a neten

Az Ipsos-Gemius SA adatai szerint a legmagasabb arányban a Barátikör.com közösségi oldalon vannak jelen a hölgyek 55,16%-kal, míg a Facebook-on a magyar felhasználók 53%-a nő.

A nők és az internet kapcsolata A nők és az internet kapcsolata

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés