Mindenkit megelőz a Google hirdetési bevétele

Szerző: digibiz Forrás: eMarketer

Címkék: Google | hirdetés

2012.
09.21.
14:16

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Idén a Google egymaga birtokolja az Egyesült Államokban a digitális hirdetési bevételeinek 41,3 százalékát.

Az eMarketer becslései szerint az USA-ban marketingesek több mint 37 milliárd dollárt fognak digitális hirdetésre költeni 2012-ben. A kiadások idén 16,6%-kal nőnek, amely 2014-re két számjegyű növekedéshez vezet. 

Az Interactive Advertising Bureau/PricewaterhouseCoopers 2012 első két negyedévére vonatkozó adatai alapján az eMarketer csökkentette a piac növekedési ütemének előrejelzését, bár továbbra is optimista. 

A Google, a Yahoo, a Microsoft, a Facebook és az AOL 23,9 milliárd dollárnyi hirdetési bevételt szerez meg, ami közel kétharmada a teljes idei hirdetési költésnek. 

Ebből 15,41 milliárd dollár a Google hirdetési bevétele, ami 2012 teljes bevételének 41,3 százaléka. Ugyanakkor a cég első két féléves növekedése lassabb volt a vártnál. Ennek ellenére a Google növekedése 2012-ben eléri a 20%-ot. 2014-re a marketingesek több mint 20 milliárd dollárt fognak költeni Google hirdetésre, miközben a többi szereplő bevétele egyenként körülbelül 3 milliárd dollár lesz. 

A keresés továbbra is vezető formátum a digitális hirdetések terén, azonban a részesedése idén visszaesik a rich media, a szponzorációk és a videók növekedésének hatására. 

A display hirdetési költés, amely magába foglalja a bannereket, a videót, a rich mediat és szponzorációt is, növekedni fog, a teljes költés 40,2 százalékáról 2016-ra a 45,6 százalékát fogja birtokolni. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Gmail vagy Thunderbird?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés