Mindenki a Yahoo-t akarja

Szerző: digibiz Forrás: MTI

Címkék: Yahoo | Alibaba | Microsoft

2011.
10.06.
14:15

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Nem csak a kínai Alibaba pályázik a Yahoo-ra, hanem a Microsoft is.

Néhány nappal ezelőtt Jack Ma, az Alibaba Group nevű kínai e-kereskedelmi oldal vezérigazgatója kijelentette, hogy amint lehetséges, szeretné felvásárolni a Yahoo-t. Most pedig a Reuters beszámolója szerint a Microsoft is fontolgatja a felvásárlást. 

A jelenleg nagyjából 20 milliárd dollár piaci értékű Yahoo megvételére a Microsoft 2008-ban 47,5 milliárd dolláros ajánlatot tett. A Yahoo akkor elutasította az ajánlatot, túl alacsonynak ítélve az összeget. A Microsoftnál most ismét a felvásárlás gondolatával foglalkoznak. Döntés még nem született, egyelőre vita van az ügylet pártolói és ellenzői között.

"A Yahoo értéke évek óta nem nőtt, több vezető szerint ezért inkább olyasmit kellene vásárolni, ami előremutató, amiben több a lehetőség" - mondta a névtelenséget kérő forrás.

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Explorer vagy Firefox?

További villámkérdések  Szavazás állása

Tud különbséget tenni?

Itthon a repülőjegyek és hotelek árait összevető szájtok kora még nem jött el, de a műszaki cikkek, újabban pedig a drogériai termékek és élelmiszerek árai már számtalan portálon összemérhető. Megnéztük, hogyan és milyen elszámolás alapján működnek ezek az oldalak.

Az árösszehasonlító oldalak dobják meg a webshopok bevételét Az árösszehasonlító oldalak dobják meg a webshopok bevételét

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés