Mindenki a Facebook-on hirdet

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: Facebook

2011.
06.23.
12:16

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az eMarketer becslései szerint idén a Facebook akár 80,9 százalékkal is növelheti a nettó megjelenítő reklám bevételeit Amerikában, ami így elérheti a 2,19 milliárd dollárt.

A vezető közösségi oldal ezzel átveheti a Yahoo első helyét ezen a piacon. És ez, hogy majdnem duplájára nőnek a bevételek, már egy lelassulóban lévő növekedés a Facebook tekintetében, ahol a kiugró emelkedés 2009-ben és 2010-ben volt tapasztalható. Természetesen akkor ehhez képest még sokkal kevesebb bevételük volt a display hirdetésekből, így nyilvánvalóan egyszerűbb volt magasabb számokat produkálni a korábbiakhoz képest. Jövőre egyébként mégkisebb emelkedést várnak, nagyjából 32 százalékosat.

A Facebook hatalmas népszerűsége, az hogy a látogatók sok időt töltenek el az oldalon, és hogy egyedülálló a banneres hirdetések formája, együtt hozta meg a display hirdetések ilyen sikerét. A Google-nél lassú emelkedés tapasztalható idén, a Microsoft és a Yahoo pedig kétszámjegyű növekedést hozhat majd, ahogy a teljes display piac 24,5 százalékkal növekszik majd ebben az évben.

A közösségi oldal idén a teljes amerikai display reklámpiac 17,7 százalékát fedi le, ami 2012-re 19,4 százalék is lehet. Az eMarketer szerint a Yahoo őrzi majd második helyét 13,1 százalékkal, a Google pedig 12,3 százalékkal lesz a harmadik. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Abaqoos vagy PayPal?

További villámkérdések  Szavazás állása

Az adat az új olaj

"Az [origo] portál címkehalmaza például szinte kimeríthetetlen. Tartalmazza ugyanis a portál teljes archívumának - közel 400 ezer cikk - címkéit is. Ennyi szöveget képtelenség lett volna utólag kézzel felcímkézni, a feladatot a Szegedi Tudományegyetem Mesterséges Intelligencia Kutatócsoportja által fejlesztett algoritmus végezte el."

"Az adat az új olaj" - interjú az Origo Zrt. távozó tartalomfejlesztési vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés