Mindenki a Facebook-on hirdet

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: Facebook

2011.
06.23.
12:16

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az eMarketer becslései szerint idén a Facebook akár 80,9 százalékkal is növelheti a nettó megjelenítő reklám bevételeit Amerikában, ami így elérheti a 2,19 milliárd dollárt.

A vezető közösségi oldal ezzel átveheti a Yahoo első helyét ezen a piacon. És ez, hogy majdnem duplájára nőnek a bevételek, már egy lelassulóban lévő növekedés a Facebook tekintetében, ahol a kiugró emelkedés 2009-ben és 2010-ben volt tapasztalható. Természetesen akkor ehhez képest még sokkal kevesebb bevételük volt a display hirdetésekből, így nyilvánvalóan egyszerűbb volt magasabb számokat produkálni a korábbiakhoz képest. Jövőre egyébként mégkisebb emelkedést várnak, nagyjából 32 százalékosat.

A Facebook hatalmas népszerűsége, az hogy a látogatók sok időt töltenek el az oldalon, és hogy egyedülálló a banneres hirdetések formája, együtt hozta meg a display hirdetések ilyen sikerét. A Google-nél lassú emelkedés tapasztalható idén, a Microsoft és a Yahoo pedig kétszámjegyű növekedést hozhat majd, ahogy a teljes display piac 24,5 százalékkal növekszik majd ebben az évben.

A közösségi oldal idén a teljes amerikai display reklámpiac 17,7 százalékát fedi le, ami 2012-re 19,4 százalék is lehet. Az eMarketer szerint a Yahoo őrzi majd második helyét 13,1 százalékkal, a Google pedig 12,3 százalékkal lesz a harmadik. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Farmville vagy MaffiaWars?

További villámkérdések  Szavazás állása

Okosan mérni

Ha olyasmiről hallunk, hogy valami értünk, fogyasztókért van, mindjárt elkezdődik a kutatás holmi sanda háttérérdek után. Nincs ez másként a smart meteringgel - tükörfordításban az okos méréssel - sem. A Berg Insights prognózisa szerint az okos mérési technológia térhódítása a először Ázsiában valósul meg, de 2015-ig Európában is 111 millió háztartásba jutnak el az okos mérőeszközök.

Smart metering: kinek van erre energiája? Smart metering: kinek van erre energiája?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés