Mindenki a Facebook-on hirdet

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: Facebook

2011.
06.23.
12:16

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az eMarketer becslései szerint idén a Facebook akár 80,9 százalékkal is növelheti a nettó megjelenítő reklám bevételeit Amerikában, ami így elérheti a 2,19 milliárd dollárt.

A vezető közösségi oldal ezzel átveheti a Yahoo első helyét ezen a piacon. És ez, hogy majdnem duplájára nőnek a bevételek, már egy lelassulóban lévő növekedés a Facebook tekintetében, ahol a kiugró emelkedés 2009-ben és 2010-ben volt tapasztalható. Természetesen akkor ehhez képest még sokkal kevesebb bevételük volt a display hirdetésekből, így nyilvánvalóan egyszerűbb volt magasabb számokat produkálni a korábbiakhoz képest. Jövőre egyébként mégkisebb emelkedést várnak, nagyjából 32 százalékosat.

A Facebook hatalmas népszerűsége, az hogy a látogatók sok időt töltenek el az oldalon, és hogy egyedülálló a banneres hirdetések formája, együtt hozta meg a display hirdetések ilyen sikerét. A Google-nél lassú emelkedés tapasztalható idén, a Microsoft és a Yahoo pedig kétszámjegyű növekedést hozhat majd, ahogy a teljes display piac 24,5 százalékkal növekszik majd ebben az évben.

A közösségi oldal idén a teljes amerikai display reklámpiac 17,7 százalékát fedi le, ami 2012-re 19,4 százalék is lehet. Az eMarketer szerint a Yahoo őrzi majd második helyét 13,1 százalékkal, a Google pedig 12,3 százalékkal lesz a harmadik. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Abaqoos vagy PayPal?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hogyan lesz ebből kopogtatócédula?

Azt már természetesnek fogadjuk el, hogy gyakorlatilag nincs a hazai webnek olyan eldugott szakmai szeglete, ahol ne bukkanna fel valami napi politikai szál. De mi a helyzet a parlamenti pártok saját online információs központjaival? Az elmúlt héten több ízben gyarapítottuk az odakattintók táborát. Arra voltunk kíváncsiak, miként tükröződik a szűk másfél hónap múlva esedékes önkormányzati választások tematikája a pártok oldalain.

A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés