Milliárd dollár felett a mobil hirdetési piac

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: hirdetés

2011.
03.08.
11:45

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Míg hazánkban még mindig nincsenek adatok arról, mennyit költöttek a cégek tavaly online hirdetésekre, addig az Egyesült Államokban már azt találgatják mennyi lesz a költés a mobil hirdetések szegmensében. Mindezt az első két hónap után.

Bár a reklámiparnak csak egy kis szegmense a mobilos hirdetésekre épülő marketing, de ez az egyik leggyorsabban fejlődő. Míg 2009-ben még 416 millió dollárt költöttek a hirdetők, addig 2010-ben már 743,1 milliót, ami 79 százalékos növekedést jelentett. Idén azt jósolják a költés átlépi majd az 1 milliárd dolláros határt, és 48 százalékos emelkedéssel nagyjából 1,1 milliárd dollár lesz. Amerikában az sms alapú hirdetések hozzák a legtöbb pénzt a mobilos hirdetések piacán. Az erre fordított összeg 2010-ben 327,3 millió dollár volt, ami a tavalyi összes mobilos reklámköltés 44 százaléka.

emarketer.com
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Facebook csoport vagy céges honlap?

További villámkérdések  Szavazás állása

Interjú a Jujj.hu eladásáról

A hazai online videózásnak és a netes közösségeknek bőven van hová fejlődnie. Az ezekben rejlő lehetőségekről, a nagy bevásárlásokról és portfólióbővítésről beszélgettünk Holman Endrével, a juj.hu-t és Cotcot.hu-t nemrég megvásárló Generál Média ügyvezetőjével. Olvassa el a teljes cikket!

Új alapokra kerül az online videózás - interjú a juj.hu eladásáról Új alapokra kerül az online videózás - interjú a juj.hu eladásáról

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés