Milliárd dollár felett a mobil hirdetési piac

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: hirdetés

2011.
03.08.
11:45

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Míg hazánkban még mindig nincsenek adatok arról, mennyit költöttek a cégek tavaly online hirdetésekre, addig az Egyesült Államokban már azt találgatják mennyi lesz a költés a mobil hirdetések szegmensében. Mindezt az első két hónap után.

Bár a reklámiparnak csak egy kis szegmense a mobilos hirdetésekre épülő marketing, de ez az egyik leggyorsabban fejlődő. Míg 2009-ben még 416 millió dollárt költöttek a hirdetők, addig 2010-ben már 743,1 milliót, ami 79 százalékos növekedést jelentett. Idén azt jósolják a költés átlépi majd az 1 milliárd dolláros határt, és 48 százalékos emelkedéssel nagyjából 1,1 milliárd dollár lesz. Amerikában az sms alapú hirdetések hozzák a legtöbb pénzt a mobilos hirdetések piacán. Az erre fordított összeg 2010-ben 327,3 millió dollár volt, ami a tavalyi összes mobilos reklámköltés 44 százaléka.

emarketer.com
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Google Docs vagy Dropbox?

További villámkérdések  Szavazás állása

Tud különbséget tenni?

Itthon a repülőjegyek és hotelek árait összevető szájtok kora még nem jött el, de a műszaki cikkek, újabban pedig a drogériai termékek és élelmiszerek árai már számtalan portálon összemérhető. Megnéztük, hogyan és milyen elszámolás alapján működnek ezek az oldalak.

Az árösszehasonlító oldalak dobják meg a webshopok bevételét Az árösszehasonlító oldalak dobják meg a webshopok bevételét

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés