Merre fejlődjenek az online reklámügynökségek?

Szerző: digibiz

Címkék: online reklámügynökség

2011.
05.10.
11:02

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Néhány marketinges már most csak online üzleteket használ, de sokan úgy vélik, a teljes körű szolgáltatást nyújtó cégek szerezhetik meg a jövőben a digitális munkák nagy részét.

Az online marketing egyre nagyobb szeletet kap a teljes reklámpiacból, mégis sok marketinges szerint a kizárólag online működő cégek nem maradhatnak fent sokáig ebben a formában. Az RSW/US üzleti fejlesztési cég gazdasági döntéshozókat kérdezett meg ezzel kapcsolatban, és azt az eredményt kapták, hogy 67 százalékuk szerint a digitális ügynökségeknek olyan irányba kell fejlődniük, amivel több hagyományos szolgáltatást is tudnak nyújtani.

A válaszadók 25 százaléka alkalmaz kizárólagosan online, SEO, és közösségi médiára fókuszáló cégeket, ami kevesebb a tavalyi hasonló felmérés eredményeinél. 50 százalék úgy gondolja, hogy csak a teljes körű szolgáltatást nyújtó cégek nyerhetik meg a digitális munkák jelentős részét az elkövetkező öt évben. 

Az ilyen eredmények elgondolkodtathatják az online ügynökségek vezetőit arról, milyen irányba kell fejlődniük. Amikor a marketingesek eldöntik kit alkalmaznak, 45 százalékuk számára az ügynökség típusa, speciális szolgáltatása, 38 százaléknak mások ajánlása, 41 százaléknak pedig a gyorsaság a legfontosabb tényező. Ebből is látszik, hogy az online cégeknek nyitniuk kell a hagyományos formák felé, ha jelentős piaci szereplők akarnak maradni.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Facebook vagy iWiW ?

További villámkérdések  Szavazás állása

Interjú Barczi Imrével, a Postr leendő termékmenedzserével

"Nem ismerem még ennyire a Postr-t, de nem hiszem, hogy mindenkinek bloggerré kellene válnia. Épp az a lényeg, hogy ezek az új újramegosztó szolgáltatások a bloggolásnál jóval kevesebb energiaráfordítást kívánnak a felhasználóktól, így többen tudnak bevonódni. Sokkal fontosabb a reagálás, mint az önálló tartalomelőállítás."

"Nem hiszem, hogy mindenkinek bloggerré kellene válnia" 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés