Merre fejlődjenek az online reklámügynökségek?

Szerző: digibiz

Címkék: online reklámügynökség

2011.
05.10.
11:02

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Néhány marketinges már most csak online üzleteket használ, de sokan úgy vélik, a teljes körű szolgáltatást nyújtó cégek szerezhetik meg a jövőben a digitális munkák nagy részét.

Az online marketing egyre nagyobb szeletet kap a teljes reklámpiacból, mégis sok marketinges szerint a kizárólag online működő cégek nem maradhatnak fent sokáig ebben a formában. Az RSW/US üzleti fejlesztési cég gazdasági döntéshozókat kérdezett meg ezzel kapcsolatban, és azt az eredményt kapták, hogy 67 százalékuk szerint a digitális ügynökségeknek olyan irányba kell fejlődniük, amivel több hagyományos szolgáltatást is tudnak nyújtani.

A válaszadók 25 százaléka alkalmaz kizárólagosan online, SEO, és közösségi médiára fókuszáló cégeket, ami kevesebb a tavalyi hasonló felmérés eredményeinél. 50 százalék úgy gondolja, hogy csak a teljes körű szolgáltatást nyújtó cégek nyerhetik meg a digitális munkák jelentős részét az elkövetkező öt évben. 

Az ilyen eredmények elgondolkodtathatják az online ügynökségek vezetőit arról, milyen irányba kell fejlődniük. Amikor a marketingesek eldöntik kit alkalmaznak, 45 százalékuk számára az ügynökség típusa, speciális szolgáltatása, 38 százaléknak mások ajánlása, 41 százaléknak pedig a gyorsaság a legfontosabb tényező. Ebből is látszik, hogy az online cégeknek nyitniuk kell a hagyományos formák felé, ha jelentős piaci szereplők akarnak maradni.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Foursquare vagy Gowalla?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hogyan lesz ebből kopogtatócédula?

Azt már természetesnek fogadjuk el, hogy gyakorlatilag nincs a hazai webnek olyan eldugott szakmai szeglete, ahol ne bukkanna fel valami napi politikai szál. De mi a helyzet a parlamenti pártok saját online információs központjaival? Az elmúlt héten több ízben gyarapítottuk az odakattintók táborát. Arra voltunk kíváncsiak, miként tükröződik a szűk másfél hónap múlva esedékes önkormányzati választások tematikája a pártok oldalain.

A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés