Mennyien használják valójában a Twittert?

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: Twitter

2011.
03.22.
12:22

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Twitter használatáról szóló jelentések igen eltérőek lehetnek. Maga a Twitter arról számolt be, hogy tavaly szeptemberig 175 millió felhasználói fiókot hoztak létre. Különböző cégek pedig a havi egyedi látogatások számát 20-26 millióra becsülik.

A duplikált felhasználói fiókok és az olyan internetezők miatt, akiknek nincsenek regisztrálva, de publikus twitteket olvasnak rendszeresen, a látogatási arány mindig magasabb lesz, mint ahogy azt az internetezési szokásokat felmérő kérdőívek mutatják. Hiszen azokban a saját fiókkal rendelkező internetezők jelennek meg.

Paul Verna, az eMarketer elemzője szerint a Twitter felhasználók egy jelentős és egyre növekvő tömeget alkotnak, de kisebbet annál, mint amit a cég és a média terjeszt. Előrejelzések szerint 20,6 millió amerikai felhasználó lép majd be legalább havonta a Twitter fiókjába idén, a tavalyi 16,4 millióhoz képest. A növekedés folyamatos lesz, és 2013-ra már 28 millióan lesznek Twitter felhasználók.

A Pew Internet & American Life Project kimutatta, hogy az amerikai internetes közösségből a nők 10, a férfiaknak pedig 7 százaléka használja a Twittert. A felhasználók között kiugróan magas a fiatalok aránya, amit más kutatások is igazoltak.

Egyre többen lépnek be mobilról a mikroblog szolgáltatásba. A comScore felmérése szerint idén januárban 7,8 millió amerikai mobil előfizető használta telefonjáról a Twittert, ami 66 százalékos növekedést jelent tavaly januárhoz képest.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Google vagy Yahoo?

További villámkérdések  Szavazás állása

Az adat az új olaj

"Az [origo] portál címkehalmaza például szinte kimeríthetetlen. Tartalmazza ugyanis a portál teljes archívumának - közel 400 ezer cikk - címkéit is. Ennyi szöveget képtelenség lett volna utólag kézzel felcímkézni, a feladatot a Szegedi Tudományegyetem Mesterséges Intelligencia Kutatócsoportja által fejlesztett algoritmus végezte el."

"Az adat az új olaj" - interjú az Origo Zrt. távozó tartalomfejlesztési vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés