Ahogy közeledik a Facebook tőzsdei megjelenése, a kibocsátásban rejlő növekedési lehetőség elismerése mellett egyre többen megkérdőjelezik, hogy a közösségi oldal képes-e üzletileg is helytállni, képes-e a hirdetési piacon megfelelő felületekkel megjelenni. Mark Zuckerberg régóta azt hangoztatja, hogy a pénz másodlagos a Facebook számára, első a felhasználói élmény javítása. Szerinte a hirdetések csak arra szolgálnak, hogy a hálózat szélesebb körben terjeszthesse nyitottságát. Kérdés, hogy ez megnyugtatja-e a befektetőket.
Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!
Legolvasottabb
Legfrissebb
- Fizetés helyett közvélemény kutatás? 2012. szeptember 11., kedd
- Hollywoodi nyomásra megváltoztatja a Google keresőjét 2012. augusztus 13., hétfő
- Szembemegy a reklámipar érdekeivel a Microsoft 2012. június 4., hétfő
- Egyre közösségibbek a kisvállalkozások 2012. május 15., kedd
- Elégedetlenek a Facebook hirdetői 2012. május 7., hétfő
- Új irányt vett a Google hirdetése 2012. március 27., kedd
- A fiatalok alig kattintanak 2011. október 4., kedd
- Nem érnek célba a célzott hirdetések 2011. augusztus 8., hétfő
- A cégek 80%-a már hirdet a Facebookon Amerikában 2011. augusztus 1., hétfő
- Nehézkes jelentések a reklámpiacról 2011. június 17., péntek
Hírlevélre feliratkozás
Explorer vagy Firefox?
Augmented reality: Hallott már róla?
Az augmented reality mobiltechnológiára való átterjedése előrevetíti, hogy a jövőben mobiljaink fő feladata lesz tetszőleges pillanatban összekötni a digitális és a valódi világot. Kereséseinket intuitív módon, a fizikai világra kiterjesztve futtathatjuk, a találatok pedig szintén kézzelfogható valóságként érkeznek szempillantás alatt.
Hirdetés
Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak