Tuningolnak az amerikai webshopok

Szerző: digibiz Forrás: eMarketer.com

Címkék: elektronikus kereskedelem | webshop | keresőoptimalizálás

2010.
04.07.
08:09

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A webshopok felfrissítik oldalaikat a hatékonyabb működés érdekében. A kereskedők legfőbb indoka az oldalaik átalakítására az, hogy növeljék értékesítéseik számát és minél nagyobb megtérülést érjenek el.

Már 2009 nyarán kimutatta az "Internet Retailer" és a "Vovici", hogy az online kereskedelmi oldalak további befektetéseket terveznek annak érdekében, hogy a látogatók számára kellemesebb vásárlási környezetet alakítsanak ki. A “Website Design Strategies and Tactics" kutatása arra a megfigyelésre jutott, miszerint az, hogy az internetes boltok egyre jelentősebb mértékben válnak fogyasztó-központúvá, azt eredményezi, hogy jelenleg kétharmaduk tervezi online felületének megújítását 2010-ben.

eMarketer.com

Azon weboldalak között, amelyek felfrissítik felépítésüket, az első helyen állnak a fő-, kategória-, és termék oldalaik rendszerezettségét-, naprakészségét elősegítő változtatások. Ezeket követi a hatékonyabb keresőoptimalizálás.  A cél a fogyasztó támogatása, aki egyszerű, gördülékeny vásárlási élményre vágyik - és nem mellesleg, hogy az oldal lényegi funkciója erősödni tudjon. Az online kereskedők legfőbb indoka az oldalaik átalakítására az, hogy egyrészt növeljék értékesítéseik számát, valamint nagyobb megtérülést érjenek el, másrészt pedig, hogy felkeltsék az új látogatók, és vásárlók figyelmét.

eMarketer.com

Az oldalfejlesztéseknek hála, sokan olyan további alkalmazásokkal teszik színesebbé online felületeiket, mint pl. a videók, a média közvetítések, vagy a fogyasztói vélemények és rangsorok. Kicsivel több, mint az egynegyedük személyes termékajánlásokat is be fog vezetni, amit nem egyszerű kivitelezni, mert így akár az is előfordulhat, hogy a vásárlók részéről olykor vegyes visszajelzések érkeznek.

eMarketer.com

Számos válaszadó tervezi azt is, hogy mobiltelefonos oldalelérhetőséget tesz lehetővé az elkövetkező 2 évben. Ugyanakkor 10-ből 6 esetben nem kívánnak az online kereskedők ilyesfajta módszerrel élni.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Linux vagy Windows?

További villámkérdések  Szavazás állása

A tévés rendelésé a jövő

A telefonos ételrendelés leáldozóban van, az internetes fölfutóban, de úgy tűnik, a táplálkozási lánc vége mégsem a számítógép lesz, hanem a tévékészülék. Az erre épülő rendelési módszer majdnem startra kész, már csak egy lépés, és távirányítóval kérhető majd házhoz a pizza. Erről és ehhez hasonló fejlesztésekről beszélgettünk Perger Péterrel, a NetPincér.hu ügyvezetőjével.

Perger Péter: Egyszerűbb lesz tévén keresztül ételt rendelni - interjú Perger Péter: Egyszerűbb lesz tévén keresztül ételt rendelni - interjú

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés