Megindult a Facebook

Szerző: digibiz Forrás: Wall Street Journal

Címkék: Facebook | The Washington Post | Spotify

2011.
09.23.
10:55

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Facebook számos médiacéggel és kisebb fejlesztői vállalattal kialakított partneri kapcsolatot mutatott be, és egy rakás új funkciót a tegnapi f8 konferencián.

A Facebooktöbbek között olyan partnereket tudhat maga mellett, mint a Washington Post Co., az online zeneszolgáltató, a Spotify, és a videó szolgáltató, a Netflix.

A közösségi oldal bemutatta új zene, mozi és szervezői funkcióit, amellyel méltán kel versenyre a Google-lel, sőt még az Apple-lel is. A profil oldalt hamarosan Timeline-nal frissítik, amely időrendi sorrendben gyűjti a felhasználó tevékenységét, fotóit, videóit, és összességében az életét. Az új valós idejű hírsáv pedig lehetővé teszi, hogy a felhasználók több kisebb frissítést is lássanak az ismerőseik részéről. 

"A következő korszakot az applikációk és az elkötelezettség mélyítése fogja meghatározni" - mondta Mark Zuckerberg az eseményen, ahol bejelentett az open graph tervét is, így nyitottá válna a Facebook harmadik fél applikációja előtt is. 

A médiacégekkel kötött partneti viszony a web használat megváltozását jelzi, hiszen a forgalom nagy része már a Facebookról érkezik. Ennek értelmében a felhasználók a Facebook elhagyása nélkül olvashatják majd a Washington Post cikkeit. A lépés hatására fiatalabb olvasókat szeretnének maguk köré gyűjteni. 

A svéd Spotify segítségével a felhasználók a hírsávban fogják látni a zenéket és meg is hallgathatják azokat, így sokkal személyesebbé válik a zenehallgatás élménye. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

iPhone vagy Blackberry?

További villámkérdések  Szavazás állása

Akcióban a szezonális termékek

A webáruházak többsége nem készül külön akcióval a nyárra, inkább az őszi és téli időszakhoz hasonlóan a szezonális termékeket kínálják kedvezménnyel. Az internetes üzletek a válság miatt nem változtattak az árazási szokásaikon, azonban így is növelték vásárlóik számát.

Nyári akciók nélkül is bővülnek a webshopok Nyári akciók nélkül is bővülnek a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés