Még a fürdőkádban is okostelefonálunk

Szerző: digibiz

Címkék: okostelefon

2011.
04.27.
15:31

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Google a közelmúltban készített egy felmérést az Ipsos OTX-szel közösen az okostelefon tulajdonosok használati és viselkedési szokásairól. A fő cél az volt, hogy megnézzék mennyire vannak benne az okostelefonok az emberek mindennapjaiban, és hogyan befolyásolják vásárlási, keresési szokásaikat.

A tanulmány azt erősíti meg, amit már eddig is tudtunk. A tulajdonosok 93 százaléka használja otthon is a készülékét, 81 %-uk böngészi rajta a  netet, 77 %-uk keres is rajta, valamint 72 %-uk akkor is használja telefonját, ha közben más médiumra is odafigyel.

A felhasználók 45 %-a okostelefonján tervezi meg a napjait, programjait, és valóban, 39 % bevallotta, hogy a fürdőszobába is magával viszi készülékét. Persze a Google számára fontos volt a keresési szolgáltatások használatát is vizsgálni. Megállapították, hogy 77 % számára a legtöbbet megnyitott oldal a keresőoldal, 57 %-uk számára a hírek, vagy 47 % számára a vásárlási keresés a legfontosabb. Telefonos keresés során a felhasználók 53 %-a jutott már olyan információhoz, amit utána vásárlás követett, és ugyanennyien folytatták a keresést számítógépükön a témában.

Egyre többen keresnek rá helyi érdekeltségű információkra (95 %). A válaszadók 79 % használta már arra okostelefonját, hogy a vásárlásban segítsen neki, 70 % pedig még akkor is innen szerzett infót, amikor már bent volt a boltban. Az okostelefonok online és hagyományos úton is erősítik tehát a vásárlási kedvet.

A tulajdonosok tavaly átlagosan 300 dollárt költöttek el telefonukon keresztül. Szórakoztatóipari, elektronikai és ruházati termékeket vettek leginkább.

A tanulmány megállapította, hogy a felhasználók egyre inkább odafigyelnek a mobilos hirdetésekre, 71 százalékuk sokszor azért kezd el keresni telefonján, mert látott egy reklámot azon, 82 % pedig észreveszi ezeket a reklámokat. Akik pedig felfigyelnek ezekre, nagyrészt rá is kattintanak, és a hirdetés átlagosan 45 %-nál vezet vásárláshoz. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Torrent vagy iTunes?

További villámkérdések  Szavazás állása

Magyar fejlesztés az e-vámügy

Június közepe óta létezik egyablakos, elektronikus vámügyintézés Magyarországon, amitől az ügyintézés felgyorsulását és leegyszerűsödését várják, kisebb költségért. A magyar fejlesztés egyedi, sehol ennyi hatóságot nem hangoltak össze az EU projektjében. Szántó Tamást, a Pénzügyminisztérium Informatikai Szolgáltató Központ elnökhelyettesét kérdeztük az új rendszerről.

Egyedi magyar fejlesztés az e-vámügyintézés Egyedi magyar fejlesztés az e-vámügyintézés

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés