Márka kereséssel könnyít a Foursquare

Szerző: digibiz

Címkék: Foursquare

2011.
04.05.
15:32

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Foursquare elindított egy weboldalt, hogy bemutassa, milyen márkák érhetőek el a hálózatán. Ezzel könnyebbé teszi a felhasználók számára, hogy megtalálják azt, ami érdekli őket.

Az átlagos felhasználó számára fel sem tűnik, de 1323 cég használja a Foursquare-t. Sokan nem is követik ezeket, mert nehéz rájuk bukkanni. A Foursquare most ezen próbál segíteni Pages Gallery oldalával. Amint azt az oldal neve is mutatja ez egy galéria amin könnyen végig lehet böngészni a közösségi oldal rendszerében jelen lévő cégeket, egyből átlinkel az oldalukra, ahonnan már követhetjük is azokat, hogy tippeket és egyéb tartalmakat kapjunk.Az oldalon van egy kereső is, amivel kilistázhatjuk melyik márka népszerű, melyik éppen trending, vagy melyik lépett be legutóbb a hálózatba. Valamint azt is megnézhetjük, hogy a barátaink melyik oldalakat kedvelik leginkább.

Sok nagy márka erőteljes belépővel indít a Foursquare-en. Az MTV például saját sztárjainak kedvenc helyeit osztja meg a felhasználókkal, és az ő tippjeiket, véleményüket is követhetjük. A History Channel pedig érdekes információkat ad történelmi helyekről, és akár egész Londont végigjárhatjuk a segítségével, a bejelentkezésekért pedig extrák járnak. A márkák szemponjából a Foursquare nem azért fontos, mert azzal rengeteg látogatót vihetnek az oldalukra, hanem mert erősíthetik vele a vásárlói hűséget, elkötelezettséget. Viszont még az ilyen kampányoknál is, mint amilyen az említett két cég csinál, jól jön, hogy a közösségi oldal rávilágít az oldaluk létezésére, hiszen növelhetik vele követőik számát. A Foursquare pedig az ilyen lépésekkel egyre inkább azon van, hogy pénzt csináljon abból a rengeteg regisztrációból, amivel rendelkezik.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Biciklivel vagy autóval?

További villámkérdések  Szavazás állása

Iparági fúziók I-II

A fúziók, licencek, bevásárlások témakörében annyi az esemény, hogy halandó újságíró a legjobb szándékkal is csak jellemzőnek vélhető részleteket tud kiragadni a folyamatok áradatából. Ezúttal nem napjaink felvásárlásai között tallóztunk, hanem az iparág (közel)múltjából ragadtunk ki néhány tanulságos példát.

It-iparági fúziók I.rész: Méretes pofonok a segítő kéztől It-iparági fúziók I.rész: Méretes pofonok a segítő kéztől

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés