Máris megdőlt a tavalyi látogatottsági rekord

Szerző: digibiz Forrás: Medián Webaudit

Címkék: látogatottság

2011.
01.04.
19:35

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A tavalyi évben novemberben következett be a látogatottsági csúcs, amely idén január 3-án már meg is dőlt. Az évek óta tartó tendencia azt jelenti, hogy folytatódhat az éves szinten 6%-os látogatószám bővülés.

Az első januári munkanapon már megdőlt a tavalyi webforgalmi rekord, derül ki a Medián Webaudit adataiból. A tavalyi évben a november 22-én elért 3,721 milliós látogatószám az első idei munkanapon megdőlt, amikor 3,782 internetező kattintgatott, 13,796 milliónyi látogatást produkálva.
Ezzel az évek óta tartó trend folytatódott, tavaly is már a január első munkanapja búcsúztatta az előző évi rekordot. Ha a tavalyi trend folytatódik idén is legalább 6%-os látogatószám bővüléssel számolhatunk.
Ugyanakkor ahogyan azt korábban már blogunkban megírtuk a tavalyi évben, a fenti látogatószám növekedés mellett a 2009-eshez képest jelentősen, 50 milliónyival csökkent a látogatások száma a hazai internet Webaudit által mért szegmensében.
Így a nagy kérdés az idei évben nem elsősorban a látogatók számának bővülése lesz, hanem az, hogy vajon hány kattintást vesztenek a hazai tartalomszolgáltatók, mennyi vándorol tovább a Facebookhoz és a Google-hoz? Ahogy megírtuk a Facebook hazai látogatottsága a Google Trends adatai alapján novemberben némileg megtört - korábban sosem volt ilyen mértékű visszaesés - azonban nyilván folytatja a bővülést, a legfrissebb hírek szerint az Egyesült Államokban a látogatottsága már tavaly leelőzte a Google-t is. A Google hazai látogatottságáról nincsenek adataink.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Apple vagy Nokia?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés