Maga mögé utasította a könyveket a Kindle

Szerző: digibiz Forrás: Index.hu / TheTechHerald.com

Címkék: Kindle | Amazon

2011.
01.31.
11:58

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Nemrég a keménykötésűek után, a puhafedelű könyvek eladását is megelőzte a Kindle, e-könyv olvasó. Először került tízmilliárd dollár fölé az Amazon forgalma, 2009-hez képest 36 százalékos a növekedés. A vezérigazgató szerint a Kindle-nek köszönhető az eredmény.

Az Amazon 12,95 milliárd dolláros forgalmat bonyolított le a tavalyi utolsó negyedévben, ezzel először mentek tízmilliárd dollár fölé. A növekedés 36 százalékos az egy évvel korábbi 9,52 milliárdos ugyanezen időszakhoz képest. A nettó bevétel is növekedett nyolc százalékkal 416 millió dollárra.

Az alapító-vezérigazgató, Jeff Bezos szerint egyértelműen a Kindle sikerének köszönhető a hatalmas növekedés. Több millió harmadik generációs Kindle-t adtak el, és mostanra az ekönyvek eladása már a puha kötésű könyvek eladását is túlszárnyalta. Korábban megírtuk, hogy a karácsony sikerterméke a Kindle volt.

Tavaly júliusban jelentették be, hogy több elektronikus könyvet adnak el, mint ahány keményfedelűt. Akkor azt gondolták, hogy az idei év második felére előzi meg az ekönyv a puha kötésűek eladását, de ez sokkal korábban bekövetkezett. Most 100 eladott puhafedelű könyvre 115 ekönyv jut, illetve háromszor annyi ekönyvet adnak el, mint keményfedelűt - írja a The Tech Herald.

Azt pontosan még mindig nem lehet tudni, hogy hány Kindle-t adtak el eddig, csak annyi biztos, hogy a nyáron bemutatott verziójából néhány hónap alatt több, mint 8 millió fogyott. A Kindle store-ban most már 810 ezer könyv közül válogathatnak a vásárlók.

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Facebook vagy iWiW ?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hogyan lesz ebből kopogtatócédula?

Azt már természetesnek fogadjuk el, hogy gyakorlatilag nincs a hazai webnek olyan eldugott szakmai szeglete, ahol ne bukkanna fel valami napi politikai szál. De mi a helyzet a parlamenti pártok saját online információs központjaival? Az elmúlt héten több ízben gyarapítottuk az odakattintók táborát. Arra voltunk kíváncsiak, miként tükröződik a szűk másfél hónap múlva esedékes önkormányzati választások tematikája a pártok oldalain.

A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés