Limitál a Netflix

Szerző: digibiz Forrás: mashable.com

Címkék: Netflix

2011.
09.07.
11:29

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Netflix korlátozhatja azt, hogy hány filmet nézhet egyszerre a felhasználó, ami összefügg a cég árainak emelkedésével.

Ez a változtatás főleg a családi előfizetéseknél okozhat problémát, ahol sokszor előfordul, hogy a család egy része például Xbox-on néz egy filmet, egy másik tagja pedig iPad-en. A Stop The Cap weboldal szerint a Netflix-nél mindig adott volt az a szabály, hogy egy időben csak egy filmet lehet nézni, ha a csak streaming előfizetéseket nézzük. Azonban korábban nem alkalmazták a korlátozást, szeptember 1-től viszont igen, ami az áremelkedés bevezetésének dátuma is volt.

Mostantól, ha valakinek olyan előfizetése van, amely nem engedélyezi egyszerre több tartalom elindítását, akkor a lejátszó kiírja, hogy a felhasználó számára nem engedélyezett egy újabb videó megnyitása. A Mashable tesztje alapján azonban ez a korlátozás nem vonatkozik a televíziós műsorokra, mert korlátozás nélkül lehet nézni egy filmet és egy tévéműsort egyszerre, viszont két filmet ezzel szemben már nem.

A Netflix bevételei jelenleg szárnyalnak, viszont számolnak kieséssel, előfizetések visszamondásával az áremelkedések és egyéb új szabályozások miatt. Az csak idővel derül ki, hogy a felhasználók hogyan fogadják például az említett korlátozás tényleges bevezetését. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Open Office vagy Ms Office?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés