Lelassult a közösségi média használat

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: Facebook | Twitter

2011.
11.11.
13:39

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Fortune 500 lista vállalatai, vagyis Amerika legnagyobb cégeinek többsége használja ugyan a Facebookot, a Twittert és a szakmai blogokat, azonban aktivitásukat nem bővítették az elmúlt egy évben.

A massachusettsi egyetem marketing kutatói nemrég hozták nyilvánosságra tanulmányukat a nagyvállalatok közösségi jelenlétéről. Eszerint idén a vizsgált vállalatok 61 százaléka aktív Twitter használó és legalább egy új bejegyzést írtak az elmúlt 30 napban.

Fortune 500 Companies that Use Select Social Media, 2011 (% of total)


Ez az arány 2009-ben még csak 35 százalékvolt, tavaly pedig már 60 százalék. A szakmai blogok írása terén nem történt nagy változás, a vállalatok 23 százaléka vezetett blogot 2010-ben és 2011-ben is.

Fortune 500 Companies that Have a Public-Facing Corporate Blog, 2008-2011 (% of total)


Az eredmények alapján egyfajta lassulás látszik a közösségi média felhasználásban. Ha egy nagyvállalat nagy költségvetéssel a háta mögött szeretne aktív közösségi marketing tevékenységet folytatni, akkor ezt mostanra már megtette. Azok a cégek amelyek eddig nem lettek közösségi média használók kommunikációs terveikben nem is szerepeltetik ezeket a felületeket. 

Ezzel szemben érdekes adat, hogy az Egyesült Államokban az 500 leggyorsabban növekvő vállalatot vizsgálva kiderül, hogy  86 százalékuk gondolta úgy 2010-ben, hogy a közösségi média nagyon fontos az üzleti és marketing stratégiájuk szempontjából. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Nők vagy Wikipédia?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hogyan lesz ebből kopogtatócédula?

Azt már természetesnek fogadjuk el, hogy gyakorlatilag nincs a hazai webnek olyan eldugott szakmai szeglete, ahol ne bukkanna fel valami napi politikai szál. De mi a helyzet a parlamenti pártok saját online információs központjaival? Az elmúlt héten több ízben gyarapítottuk az odakattintók táborát. Arra voltunk kíváncsiak, miként tükröződik a szűk másfél hónap múlva esedékes önkormányzati választások tematikája a pártok oldalain.

A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés