Lehet-e online divatos ruhát vásárolni?

Szerző: digibiz

Címkék: boutiques.com | google

2010.
12.24.
14:25

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Google által novemberben indított boutiques.com nem egy egyszerű webáruház, arra tesz kísérletet, hogy jól megismerve az ízlésünket kalauzoljon el minket a nekünk tetsző ruhákhoz,, tulajdonképpen magunknak készítjük el a kedvenc butikunkat.

Ahhoz, hogy elkezdhessük a keresgélést, a boutiques.com az ízlésünk megismerése érdekében egy hat lépésből álló szűrésen vezet minket keresztül. Az első lépésben egyszerre két-két képet dob fel, és nekünk kattintanunk kell, a szerint, hogy melyik inkább a mi stílusunk, ha egyik sem, akkor nézhetjük a következő két képet. A képeken modellek által viselt ruhák, párba állított ruhadarabok, cipők, vagy koktélok felett filózhatunk. A Stylyzer-nek nevezett rendszer pedig teszi a dolgát, huszonöt-harminc kattintás után büszkén állapítja meg, hogy ismeri a stílusunkat. Alapvetően hat stílust különböztet meg: klasszikus, romantikus, sikkes alkalmi, éles, utcai, bohém. Én bohém lettem. Ezt követően regisztrálni kell, és már van is egy butikunk.


De ekkor még nincs vége, jön a finomhangolás. Ruha sziluettekről, színekről és mintákról kell eldönteni, hogy melyik tetszik és melyik nem. Ezt követően jönnek a fölsők, majd a szoknyák és nadrágok, a cipők végül a ruhatervezők közül kell választanunk.


Ha mindezt türelemmel végigcsináljuk, akkor amikor a végén a benézünk a butikunkba, ott már csak a nekünk tetsző ruhákat és cipőket találjuk majd. Talán. Mert a rendszer egyrészt még béta fázisban van, másrészt a találatok akkor lesznek az igaziak, ha sokszor használjuk a butikunkat, és sokat keresünk és kattintunk. Minden bemutatott darabnál eldönthetjük, hogy tetszik-e vagy sem, a rendszer pedig ebből tanul. A ruháknak látjuk még az árát és a márkáját. A finomrahangoláson is jócskán van mit javítani, hiszen ha akár csak az első tesztet újra csináljuk, könnyen kerülhetünk egy teljesen más főkategóriába, bohémek helyett például klasszikusba. Ha megtetszik egy ruha, és kattintunk, akkor indul a klasszikus webshop menet.


A Google kezdeményezése ha nem is forradalmian, de a felhasználót a lehető legjobban megismerve, próbál megoldást találni az online ruhavásárlás szinte megoldhatatlan problémájára. Majd meglátjuk, mennyire működik, a Google Trend alapján a látogatottságról még semmi sem állapítható meg.

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Abaqoos vagy PayPal?

További villámkérdések  Szavazás állása

Tud különbséget tenni?

Itthon a repülőjegyek és hotelek árait összevető szájtok kora még nem jött el, de a műszaki cikkek, újabban pedig a drogériai termékek és élelmiszerek árai már számtalan portálon összemérhető. Megnéztük, hogyan és milyen elszámolás alapján működnek ezek az oldalak.

Az árösszehasonlító oldalak dobják meg a webshopok bevételét Az árösszehasonlító oldalak dobják meg a webshopok bevételét

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés