Friss és gyász, a szeptember kedvenc szavai

Szerző: digibiz Forrás: digibiz.hu

Címkék: Látogatottsági statisztika |

2010.
10.13.
11:38

1 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A csúnya szeptember eleji idő gyors növekedésre kényszerítette a nyáron némi csökkenésnek indult internetes forgalmat. A hirkereso.hu szeptemberi statisztikából kiderül, hogy a címek félrevezetési faktora megsokszorozódott az utóbbi időben, az olvasók pedig még mindig bedőlnek ennek.

A nyitó oldalon arat a halál

A hirkereso.hu szeptemberi adatai szerint a nyitó oldali dobozok közül magasan a femina.hu teljesített a legjobban, az olvasó az elhalálozásról szóló híreket tartották a legfontosabbnak, a címekben található szó sorozatok, a félrevezetés magasiskoláját valósítják meg. A címekben szereplő szavak elemzése érdekes feladat lenne, a magyar olvasók legkedvesebb szavainak az egyike a "népszerű" az "elhunyt" pedig a másik.



Gazdasági oldalak, veszélyben a nyugdíj és drágul a cukor

A gazdasági hírek között a pénzcentrum.hu nyugdíjról szóló híre közel fele annyi kattintást hozott, mint a címlapon, Lady Di botrányos fotója, az ecoline csak kicsit maradt le a gazdasági kormányzatról szól cikkével. Szerkesztőségünk büszkesége a digibiz minden idők legolvasottabb cikke, a harmadik helyet foglalta el. Az mfor.hu 3 írással is szerepel a top 10-ben, a gazdasági lapok mindegyike mértékadóan választ címet, nagy siker ebben a témakörben a 20 000 körüli kattintás szám, az olvasó a link mögött azt kapja amit vár. A lottó, a lakás ár és a drágulás az év bármelyik napján hálás téma, könnyen hozza a kívánt kattintás számot.



Sport oldalak

A sport hírek listája is tartalmaz sajnos halál hírt szerencsére nem ez a legolvasottabb, a címadással kapcsolatban a nemzetisport.hu ezzel a cikkel alul múlta önmagát. A legolvasottabb cikk alapján is egyértelműen kiderül ezeknek a híreknek a férfiak az elsődleges célcsoportja, a női idomok közel kétszer annyi kattintást vonzottak, mint a bundázó Fradi. A korai osztrák havazás 10000 kattintást hozott, ami a 3. helyhez volt elég. A bulvarsport babérjaira tör az xlsport.hu címadásban igyekeznek ledolgozni a később indulás okozta hátrányt.



Női tartalmak, kenőcs, csodaszer és a halál előjele

Ebben a kategóriában sem ússzuk meg a halált, a videoklinika "éjszakai vizelésről" szóló cikke 34 000 kattintást generált, de nem ez volt a legnépszerűbb a femina kék kenőcsről szóló írása közel 40 000 gyógyulni vágyót vonzott. szokás szerint szeptemberben is a femina uralta a női mezőnyt, de nem olyan túl súllyal, mint korábban a videoklinika két cikkel is benn volt a legjobbak között, az nlc Liptaival remek eredményt ért el.



    
1 hozzászólás 

2010.
10.13.
22:08

Feminas
femina forever:-)

1

 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Facebook vagy iWiW ?

További villámkérdések  Szavazás állása

Kétmilliós netbankos körkérdés

Jóval kétmillió fölött jár már az internetbanki szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek száma. Megnéztük, a kutatások szerint kikről is van szó, és összevetettük az adatokat a bankoktól kapott információkkal. Kiderült, hogy az összképet erősen árnyalják az egyes bankok közti különbségek.

Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat? Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés