Friss és gyász, a szeptember kedvenc szavai

Szerző: digibiz Forrás: digibiz.hu

Címkék: Látogatottsági statisztika |

2010.
10.13.
11:38

1 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A csúnya szeptember eleji idő gyors növekedésre kényszerítette a nyáron némi csökkenésnek indult internetes forgalmat. A hirkereso.hu szeptemberi statisztikából kiderül, hogy a címek félrevezetési faktora megsokszorozódott az utóbbi időben, az olvasók pedig még mindig bedőlnek ennek.

A nyitó oldalon arat a halál

A hirkereso.hu szeptemberi adatai szerint a nyitó oldali dobozok közül magasan a femina.hu teljesített a legjobban, az olvasó az elhalálozásról szóló híreket tartották a legfontosabbnak, a címekben található szó sorozatok, a félrevezetés magasiskoláját valósítják meg. A címekben szereplő szavak elemzése érdekes feladat lenne, a magyar olvasók legkedvesebb szavainak az egyike a "népszerű" az "elhunyt" pedig a másik.



Gazdasági oldalak, veszélyben a nyugdíj és drágul a cukor

A gazdasági hírek között a pénzcentrum.hu nyugdíjról szóló híre közel fele annyi kattintást hozott, mint a címlapon, Lady Di botrányos fotója, az ecoline csak kicsit maradt le a gazdasági kormányzatról szól cikkével. Szerkesztőségünk büszkesége a digibiz minden idők legolvasottabb cikke, a harmadik helyet foglalta el. Az mfor.hu 3 írással is szerepel a top 10-ben, a gazdasági lapok mindegyike mértékadóan választ címet, nagy siker ebben a témakörben a 20 000 körüli kattintás szám, az olvasó a link mögött azt kapja amit vár. A lottó, a lakás ár és a drágulás az év bármelyik napján hálás téma, könnyen hozza a kívánt kattintás számot.



Sport oldalak

A sport hírek listája is tartalmaz sajnos halál hírt szerencsére nem ez a legolvasottabb, a címadással kapcsolatban a nemzetisport.hu ezzel a cikkel alul múlta önmagát. A legolvasottabb cikk alapján is egyértelműen kiderül ezeknek a híreknek a férfiak az elsődleges célcsoportja, a női idomok közel kétszer annyi kattintást vonzottak, mint a bundázó Fradi. A korai osztrák havazás 10000 kattintást hozott, ami a 3. helyhez volt elég. A bulvarsport babérjaira tör az xlsport.hu címadásban igyekeznek ledolgozni a később indulás okozta hátrányt.



Női tartalmak, kenőcs, csodaszer és a halál előjele

Ebben a kategóriában sem ússzuk meg a halált, a videoklinika "éjszakai vizelésről" szóló cikke 34 000 kattintást generált, de nem ez volt a legnépszerűbb a femina kék kenőcsről szóló írása közel 40 000 gyógyulni vágyót vonzott. szokás szerint szeptemberben is a femina uralta a női mezőnyt, de nem olyan túl súllyal, mint korábban a videoklinika két cikkel is benn volt a legjobbak között, az nlc Liptaival remek eredményt ért el.



    
1 hozzászólás 

2010.
10.13.
22:08

Feminas
femina forever:-)

1

 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Google Docs vagy Dropbox?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés