Rekordokat dönt a vörösiszap-katasztrófa

Szerző: digibiz Forrás: digibiz.hu

Címkék: Webaudit | Látogatottsági statisztika |

2010.
10.12.
11:00

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Október első hetében az iszapkatasztrófa sokkolta a hazai közvéleményt. A tíz legolvasottabb online cikk közül hét írt a szerencsétlenségről, míg az ötvenes toplistában huszonkettő - derül ki abból az összesítésből, amelyet a digibiz.hu számára készített a Medián Webaudit.

A történteket és a következményeket bemutató videók és képgalériák tucatja ért el kimagasló látogatottságot, néhányukat százezernél is többen nézték meg. A belpolitika fejleményei három cikkel kerültek be a toplistába, kettő az önkormányzati választások eredményével, míg egy a várható adóváltozásokkal foglalkozik. A Megasztárról a héten nem szólt topcikk, az X-Faktorról kettő írt. Hosszú évek óta nem volt példa arra, hogy ne a bulvár tegye ki a toplista nagyobbik felét, ezen a héten azonban mindössze 22 bulvár cikk került be a top50 online cikk közé.

Median WebAudit


    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Origo vagy Index?

További villámkérdések  Szavazás állása

Visszanyalt a fagyi

A Buzz jogsértései miatt indított jogi hajcihőt végül peren kívül sikerült rendeznie a Google-nek, de így is 2 milliárd forintnak megfelelő összegbe és egy fájóan népszerű videó elterjedésébe került az azóta megbukott termékük agresszív bevezetőkampánya.

Google: ingyenfagyi-osztásért 8 millió dollár büntetés Google: ingyenfagyi-osztásért 8 millió dollár büntetés

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés