Látogatottsági rekordot hozott a november

Szerző: digibiz

Címkék: internet | látogatottság | felmérés | Webaudit

2010.
12.22.
12:17

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Sokáig úgy tűnt, hogy az áprilisi országgyűlési választások generálta érdeklődés megdönthetetlen lesz az interneten, de novemberben mégis sikerült felülmúlni a tavaszi látogatottsági rekord.

A választásokat követő hétfőn, április 12-én a Medián Webaudit rendszerében rögzített teljes webes forgalom elérte az idei első csúcsot, 3,712 millió látogató több mint 14 millió látogatást produkált. Sokáig úgy tűnt, hogy az idei évben még csak meg sem közelítjük ezt az adatot.

Novemberben azonban már 8-án sikerült ezer látogatónyival újra 3,7 millió fölé kerülni, a rekordra még két hetet kellet várni, november 22-én 3 721 942 user böngészte a Webaudit által mért hazai internetet, igaz a korábbinál kevesebb, mindössze 13,4 millió látogatást generálva.

Utánanéztünk, hogy mi indokolhatta a látogatottsági rekordot, de semmi indokát nem találtuk. A karácsonyi készülődés indokolhatta, de a Bookline és a Vatera látogatottsága december 13-14-én érte el az idei legjobbját, azaz nem a lázas vásárlás vonzotta az internetezőket. Érdekes ugyanakkor, hogy a tavalyi látogatottsági csúcs november 23-ra esett, ekkor 3 433 381 látogató böngészte a netet. 2008-ban december elseje volt a legforgalmasabb nap, 2,879 millió látogatóval.

Az év végére a hazai internetforgalom rendszeresen produkálja az éves rekordot, az idei év a választások miatt sokáig kivételnek tűnt, de a novemberi csúccsal ez az év is erősíti a trendet. Az év végéig további látogatottsági csúcs nem várható.

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

ADSL vagy mobilnet?

További villámkérdések  Szavazás állása

Augmented reality: Hallott már róla?

Az augmented reality mobiltechnológiára való átterjedése előrevetíti, hogy a jövőben mobiljaink fő feladata lesz tetszőleges pillanatban összekötni a digitális és a valódi világot. Kereséseinket intuitív módon, a fizikai világra kiterjesztve futtathatjuk, a találatok pedig szintén kézzelfogható valóságként érkeznek szempillantás alatt.

A kiterjesztett valóság üzleti lehetőségei A kiterjesztett valóság üzleti lehetőségei

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés