Lassul a Facebook növekedése, gyorsul a Twitteré

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: Facebook | Twitter

2012.
03.07.
15:32

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Facebook amerikai felhasználói bázisához képest eltörpül a Twitteré, azonban a mikroblog szolgáltató továbbra is gyorsabban növekszik, mint a legnagyobb közösségi oldal.

2010-ben még a Facebook növekedése az Egyesült Államokban kétszámjegyű volt, 38,6%-kal nőtt az eMarketer becslései szerint. Azonban az elért 116,8 millió amerikai internet felhasználóval a háta mögött a növekedés üteme lassulni kezdett.

2011-re a Facebook felhasználók száma csupán 13,4%-kal nőtt, ráadásul ez várhatóan ugyanígy fog folytatódni a következő időszakban is.

A Twitteren ezzel szemben egyre gyorsabb ütemben nő a felhasználói bázis, tavaly 31,9%-kal lettek többen 2010-hez képest, amikor a növekedés 23,5% volt. A Facebook röppályájához hasonlóan a Twitter növekedése is lassulni fog a következő években, azonban továbbra is négyszer magasabb lesz, mint a Facebooké 2014-ben.

US Facebook vs. Twitter User Growth, 2010-2014 (% change)


A Twitter mérete, mivel elég kicsi, teszi lehetővé ezt a tempójú növekedéset. A Facebook már elért egyfajta csúcsot a maga 133 millió amerikai felhasználójával 2011 végén. Ez a szám 2014-re meghaladhatja a 150 milliót is. Összehasonlításképp tavaly évvégén a Twitternek mindössze 24 millió felhasználója volt az Egyesült Államokban. 

US Facebook vs. Twitter Users, 2010-2014 (millions)


    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Abaqoos vagy PayPal?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés