Küszöbön a Groupon-Foursquare házasság?

Szerző: blogger

Címkék: groupon | foursquare

2010.
12.14.
18:05

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A kattintásvadász cím valójában egy gondolatkísérletet takar, amit legutóbb az All things digital egyik állandó szerzője Liz Gannes publikált, azon törve a fejét, hogy mi lehet a mögött, hogy mind a Groupon mind pedig a Foursquare visszautasította az eddigi felvásárlási ajánlatokat.

Arra jutott, hogy a két cég akár egymásra is találhatna, hiszen amíg a Groupon egy jól működő üzleti modell alapján szállítja a vásárlói közösségeket a kereskedőkhöz, addig a Foursquare a lojalitást és magát a közösségi érzést, összetartást - és nem mellesleg a lekövethetőséget - erősítheti. Nyilván a két cég esetében nem beszélhetnénk az egyenlők egymásra találásáról, hiszen a Grouponnak 20 millió felhasználója és kétmilliárdnyi bevétele van, addig a Foursquare 5 milliónyi felhasználóra támaszkodik, egynem teljesen világos üzleti modell mentén. A Foursquare társalapítója Dennis Crowley már utalt is arra, hogy vannak üzletileg is kihasználható párhuzamok a két cég számára. Hogy aztán a következő Google növi-e ki magát az egyesülésből, vagy csak a Foursquare próbálja eladni magát egy feltörekvő, függetlenségét féltve őrző partnernek, egyelőre még nem világos. Talán jövőre kiderül.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Videa vagy Indavideo?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés