Közösségi tartalom a Budapest Bank bannerhelyein

Szerző: Zerking Forrás: digibiz.hu

Címkék: banner | Twitter

2010.
06.16.
14:05

2 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Ötletes megoldással rukkolt elő a Budapest Bank. Az Index.hu-n látható flash-bannereikben a promócióhoz kapcsolódó Twitter üzenetek jelennek meg, valós időben.

A Google, az Apeh és a honlap kulcsszavakra jelennek meg releváns és friss Twitter bejegyzések a Budapest Bank a bannerében. A banner felső részében kap helyet az éppen kiemelt közösségi tartalom, amely így - a reklámszöveggel kiegészítve - azt az üzenetet hordozza, hogy a téma van annyira fontos, hogy az adott pillanatban is beszélgetés, online kommunikáció folyik róla.
 Ezt az üzenetet a Budapest Bank témára szabott ajánlata (Velünk díjmentesen elkészíthet honlapját) fűzi tovább.


Azért érdekes ez a reklámmegoldás, mert a Twitterre bárki beírhatja meglátását bármiről, így gyakorlatilag mi is szerkeszthetjük a banner szövegét. A hirdető így a közösségi médiára bízta, hogy a pénzügyi szolgáltatását népszerűsítő felületen milyen üzenet jelenjen meg. Ez a megoldás, bár elsőre merésznek hangzik, mindenképpen egy újabb lépés az online közösségek véleményformáló  szerepének elismerése felé.
    
2 hozzászólás 

2010.
06.16.
21:18

szerk3
Kedves Balázs, köszönjünk a kiigazítást:)

2

2010.
06.16.
18:04

Tőrös Balázs
Szia! Mi csináltuk a bannert. Köszönjük az elismerő szavakat, amelyeket csak annyival egészítenék ki, hogy a banner nem real-time frissül, "csak" naponta kétszer, előzetes moderáció alapján, de ahogy látod, kesztyűs kézzel bánunk a tweetekkel. Szeretném még hozzátenni, hogy a technikai hátteret a Turulcsirip biztosítja. Tőrös Balázs, interaktív divízióvezető, Greenroom

1

 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Safari vagy Chrome?

További villámkérdések  Szavazás állása

Visszanyalt a fagyi

A Buzz jogsértései miatt indított jogi hajcihőt végül peren kívül sikerült rendeznie a Google-nek, de így is 2 milliárd forintnak megfelelő összegbe és egy fájóan népszerű videó elterjedésébe került az azóta megbukott termékük agresszív bevezetőkampánya.

Google: ingyenfagyi-osztásért 8 millió dollár büntetés Google: ingyenfagyi-osztásért 8 millió dollár büntetés

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés