Közösségi olvasót indított a Microsoft

Szerző: digibiz Forrás: mashable.com

Címkék: Microsoft | Facebook | MSN

2012.
02.16.
16:25

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A világ egyik legrégebbi portálja, az MSN sem szeretne kimaradni a közösségi médiából, ezért bemutattak egy új közösségi olvasót, az msnNOW-t, ami elérhető a Facebookon, a weben és egy új webalapú mobil felületen is.

Az msnNOW projekt valójában két részből áll, egyrészt az automatikusan beszívott tartalomból, másrészt szerkesztett tartalomból. Bob Visse, ügyvezető igazgató elmondta, hogy a 20 szerkesztőből álló csapat egy új dashboardot használ a terjedési sebesség és a népszerű témák számának mérésére figyelve a Facebookot, a Twittert, a Bing keresőjét és a BreakingNews.com-ot.

A népszerű témák címszavakként folyamatosan frissülve jelennek meg az msnNOW-on egy külön boxba helyezve, így a felhasználó könnyen átlátja azt, hogy miről beszél éppen az online világ, mire kerestek rá és osztottak meg a legtöbben.

Az oldal, amelynek webes és facebookos változata nagyon hasonlít egymásra, tartalmaz egy hatalmas méretű vezető cikket és egy alatta sorakoznak fel a további népszerű cikkek. Ugyanakkor minden mezőben kis Twitter, Facebook vagy BreakingNews.com ikonokat talál az olvasó, amely azt mutatja, hogy melyik közösségi hálózaton népszerű az olvasott téma.

Ezek az ikonok nem alkalmasak megosztásra, azonban az ígéretek szerint hamarosan erre is lesz lehetőség. Az MSN-nek jelenleg 125 millió havi látogatója van.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Linux vagy Windows?

További villámkérdések  Szavazás állása

Az adat az új olaj

"Az [origo] portál címkehalmaza például szinte kimeríthetetlen. Tartalmazza ugyanis a portál teljes archívumának - közel 400 ezer cikk - címkéit is. Ennyi szöveget képtelenség lett volna utólag kézzel felcímkézni, a feladatot a Szegedi Tudományegyetem Mesterséges Intelligencia Kutatócsoportja által fejlesztett algoritmus végezte el."

"Az adat az új olaj" - interjú az Origo Zrt. távozó tartalomfejlesztési vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés