Közösségi oldalak inkább brandépítésre

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: B2B | marketing

2011.
01.27.
14:52

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A B2B marketingesek ebben az évben a weboldalakra és email-re fognak költeni. A közösségi médiát elsősorban brand építésre használják.

A megkérdezett B2B marketingesek több mint fele állítja, hogy a büdzséjük növekedni fog ebben az évben, legkevesebb 15 százalékkal. Az elsődleges céljuk a lehetséges ügyfelek elérése (69 százalék), a válaszadók legnagyobb része, 78 százalék szerint az internetből egyre több bevételük származik. Ennek ellenére 44 százalék többet fog költeni rendezvényekre és 36 százalékuk direct mail-re.
 
Az online B2B marketingesek terveik szerint több pénzt fordítanának a weboldalukra és email programokra, valamint a közösségi médiára.

emarketer.com
 
A B2B marketingesek több mint kétharmada 2010 decemberében már használta a közösségi oldalakat, ahol a középpontban a brand építés állt. Noha az elsőleges céljuk az ügyfelek elérése, a válaszadók kevesebb mint fele használta a közösségi médiát ilyen okból.

emarketer.com
 
2010-ben a közösségi média, a weboldalak és az email egyenként az online marketing büdzsé 10 százalékát tette ki. Ennél többet költöttek display és videós hirdetésekre.  

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Foursquare vagy Gowalla?

További villámkérdések  Szavazás állása

Iparági fúziók I-II

A fúziók, licencek, bevásárlások témakörében annyi az esemény, hogy halandó újságíró a legjobb szándékkal is csak jellemzőnek vélhető részleteket tud kiragadni a folyamatok áradatából. Ezúttal nem napjaink felvásárlásai között tallóztunk, hanem az iparág (közel)múltjából ragadtunk ki néhány tanulságos példát.

It-iparági fúziók I.rész: Méretes pofonok a segítő kéztől It-iparági fúziók I.rész: Méretes pofonok a segítő kéztől

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés