Közösségi oldalak inkább brandépítésre

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: B2B | marketing

2011.
01.27.
14:52

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A B2B marketingesek ebben az évben a weboldalakra és email-re fognak költeni. A közösségi médiát elsősorban brand építésre használják.

A megkérdezett B2B marketingesek több mint fele állítja, hogy a büdzséjük növekedni fog ebben az évben, legkevesebb 15 százalékkal. Az elsődleges céljuk a lehetséges ügyfelek elérése (69 százalék), a válaszadók legnagyobb része, 78 százalék szerint az internetből egyre több bevételük származik. Ennek ellenére 44 százalék többet fog költeni rendezvényekre és 36 százalékuk direct mail-re.
 
Az online B2B marketingesek terveik szerint több pénzt fordítanának a weboldalukra és email programokra, valamint a közösségi médiára.

emarketer.com
 
A B2B marketingesek több mint kétharmada 2010 decemberében már használta a közösségi oldalakat, ahol a középpontban a brand építés állt. Noha az elsőleges céljuk az ügyfelek elérése, a válaszadók kevesebb mint fele használta a közösségi médiát ilyen okból.

emarketer.com
 
2010-ben a közösségi média, a weboldalak és az email egyenként az online marketing büdzsé 10 százalékát tette ki. Ennél többet költöttek display és videós hirdetésekre.  

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Foursquare vagy Gowalla?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés