Keveset költenek a tinik online

Szerző: digibiz

Címkék: online költés

2011.
05.03.
13:02

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az internet már nagyban befolyásolja a ruházati cikkek vásárlását, de általában még mindig nem ez a fő ulticél, ha valaki egy cipőt szeretne venni.

Az amerikai tinédzserek a legtöbb pénzt ruhákra költik, de inkább boltokba, plázákba járnak megvenni azokat. A Piper Jaffray kutatása szerint a fiatalok költése 20 százalékban ment el ruhára, 8 százaléka cipőkre, 11 százaléka pedig kiegészítőkre. A vásárlásokat pedig leginkább a barátaik befolyásolják, ezt az internet, majd más médiumok követik.

Bár átlagosan második helyre került az internet a befolyásoló tényezők között, a lányoknál előrébb kerülnek a magazinok. A tinik kedvencei a szakboltok, ezeket követik a nagy áruházak, diszkontok. Online csak 11 százalékuk vásárol, a lányoknak pedig csak 7 százaláka. Sokminden akadályozza, hogy ez az arány növekedjen, hiába van nagyon nagy részüknek internet hozzáférése. Legtöbbször nem rendelkeznek bankszámlával, bankkártyával, és főleg a lányok számára, az internetes vásárlás soha nem lesz olyan közösségi élmény, mint a boltokban válogatni.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Gmail vagy Thunderbird?

További villámkérdések  Szavazás állása

A hazai netezők nem fogékonyak a webkettőre

Szabó Mártonnal, az iWiW alapítójával és korábbi vezetőjével csendes leköszönése alkalmából beszélgettünk. Távozásának egyszerű az oka: 8 év alatt elfáradt. Továbbra is segíti tanácsaival az Origo-t de most inkább pihen és utazik. Twitterezni valószínűleg nem fog, de a blogírást elképzelhetőnek tartja. Mint mondja, sosem volt még ennyire érdekes a social media világa, a fejekben viszont volna mit helyére tenni. Mi nagyon örülnénk, ha belefogna, mert Marcit jó hallgatni. Nehezen is tudtuk abbahagyni, így a vele készült interjút két részletben közöljük, rövidített videóanyaggal spékelve.

"A hazai netezők nem fogékonyak a webkettőre" - interjú Szabó Mártonnal, az iWiW korábbi vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés