Keveset költenek a tinik online

Szerző: digibiz

Címkék: online költés

2011.
05.03.
13:02

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az internet már nagyban befolyásolja a ruházati cikkek vásárlását, de általában még mindig nem ez a fő ulticél, ha valaki egy cipőt szeretne venni.

Az amerikai tinédzserek a legtöbb pénzt ruhákra költik, de inkább boltokba, plázákba járnak megvenni azokat. A Piper Jaffray kutatása szerint a fiatalok költése 20 százalékban ment el ruhára, 8 százaléka cipőkre, 11 százaléka pedig kiegészítőkre. A vásárlásokat pedig leginkább a barátaik befolyásolják, ezt az internet, majd más médiumok követik.

Bár átlagosan második helyre került az internet a befolyásoló tényezők között, a lányoknál előrébb kerülnek a magazinok. A tinik kedvencei a szakboltok, ezeket követik a nagy áruházak, diszkontok. Online csak 11 százalékuk vásárol, a lányoknak pedig csak 7 százaláka. Sokminden akadályozza, hogy ez az arány növekedjen, hiába van nagyon nagy részüknek internet hozzáférése. Legtöbbször nem rendelkeznek bankszámlával, bankkártyával, és főleg a lányok számára, az internetes vásárlás soha nem lesz olyan közösségi élmény, mint a boltokban válogatni.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Kindle vagy iPAD?

További villámkérdések  Szavazás állása

Iparági fúziók I-II

A fúziók, licencek, bevásárlások témakörében annyi az esemény, hogy halandó újságíró a legjobb szándékkal is csak jellemzőnek vélhető részleteket tud kiragadni a folyamatok áradatából. Ezúttal nem napjaink felvásárlásai között tallóztunk, hanem az iparág (közel)múltjából ragadtunk ki néhány tanulságos példát.

It-iparági fúziók I.rész: Méretes pofonok a segítő kéztől It-iparági fúziók I.rész: Méretes pofonok a segítő kéztől

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés