Kedvezményekért lájkolnak egy márkát a Facebookon

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: Facebook | email

2012.
04.04.
13:55

1 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A fogyasztók többsége emailen és a Facebookon is kapcsolatban áll az általa kedvelt márkákkal. Miközben mindkét csatornán szeretnének kedvezményes ajánlatokat kapni, addig a közösségi oldalakon a márkaelkötelezettségüket környezetüknek is bizonyítani akarják.

Chadwick Martin Bailey azt elemezte, hogy vajon miért lépnek kapcsolatba a fogyasztók egy márkával emailen és Facebookon keresztül, és azt találta, hogy elsősorban kedvezmények reményében. A megkérdezett email-listás fogyasztók 58%-ánál volt ez a vezető érv, második a különleges promócióban való részvétel, harmadik indok pedig az, hogy addigra már fogyasztó vagy támogató az illető. 

Reasons US Email Users Subscribe to Emails from a Business or Nonprofit, Q4 2011 (% of respondents)


A Facebookon szintén a legtöbben, bár kevesebben mint az emailesek esestében, kedvezményeket várnak a rajongásukért cserébe (41%). A lista további része is hasonlóképp alakul az előzőekhez, azzal a különbséggel, hogy a hálózat tulajdonságából adódóan a felhasználók szeretnék az ismerősöknek, a nyilvánosságnak is megmutatni, hogy milyen márkákat kedvelnek. 

Reasons US Facebook Users "Like" a Business or Nonprofit on Facebook, Q4 2011 (% of respondents)


    
1 hozzászólás 

2012.
04.20.
12:42

rogo
Ebben van valami. Mármint, hogy kedvezményekért könnyebben likeolnak emberek. Én is. Pl. ezt: https://www.facebook.com/internetenvasarolnijo Bár ez kicsit más, mint amikor egy oldal ad kedvezményeket, ez inkább összegyűjti őket. Bár beszélhetnénk kuponos oldalakról is. Az embereket valahogy motiválni kell, mert túlkínálat van oldalakból is.

1

 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Twitter vagy Buzz?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés