Kedvezményekért lájkolnak egy márkát a Facebookon

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: Facebook | email

2012.
04.04.
13:55

1 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A fogyasztók többsége emailen és a Facebookon is kapcsolatban áll az általa kedvelt márkákkal. Miközben mindkét csatornán szeretnének kedvezményes ajánlatokat kapni, addig a közösségi oldalakon a márkaelkötelezettségüket környezetüknek is bizonyítani akarják.

Chadwick Martin Bailey azt elemezte, hogy vajon miért lépnek kapcsolatba a fogyasztók egy márkával emailen és Facebookon keresztül, és azt találta, hogy elsősorban kedvezmények reményében. A megkérdezett email-listás fogyasztók 58%-ánál volt ez a vezető érv, második a különleges promócióban való részvétel, harmadik indok pedig az, hogy addigra már fogyasztó vagy támogató az illető. 

Reasons US Email Users Subscribe to Emails from a Business or Nonprofit, Q4 2011 (% of respondents)


A Facebookon szintén a legtöbben, bár kevesebben mint az emailesek esestében, kedvezményeket várnak a rajongásukért cserébe (41%). A lista további része is hasonlóképp alakul az előzőekhez, azzal a különbséggel, hogy a hálózat tulajdonságából adódóan a felhasználók szeretnék az ismerősöknek, a nyilvánosságnak is megmutatni, hogy milyen márkákat kedvelnek. 

Reasons US Facebook Users "Like" a Business or Nonprofit on Facebook, Q4 2011 (% of respondents)


    
1 hozzászólás 

2012.
04.20.
12:42

rogo
Ebben van valami. Mármint, hogy kedvezményekért könnyebben likeolnak emberek. Én is. Pl. ezt: https://www.facebook.com/internetenvasarolnijo Bár ez kicsit más, mint amikor egy oldal ad kedvezményeket, ez inkább összegyűjti őket. Bár beszélhetnénk kuponos oldalakról is. Az embereket valahogy motiválni kell, mert túlkínálat van oldalakból is.

1

 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Vatera vagy Teszvesz?

További villámkérdések  Szavazás állása

Interjú Barczi Imrével, a Postr leendő termékmenedzserével

"Nem ismerem még ennyire a Postr-t, de nem hiszem, hogy mindenkinek bloggerré kellene válnia. Épp az a lényeg, hogy ezek az új újramegosztó szolgáltatások a bloggolásnál jóval kevesebb energiaráfordítást kívánnak a felhasználóktól, így többen tudnak bevonódni. Sokkal fontosabb a reagálás, mint az önálló tartalomelőállítás."

"Nem hiszem, hogy mindenkinek bloggerré kellene válnia" 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés