Jól reagált a tőzsde a Facebook részvény-dömpingre

Szerző: digibiz Forrás: Guardian.co.uk

Címkék: Facebook

2012.
11.15.
14:10

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Facebook amúgy is alacsonyan lévő részvényárfolyamának további csökkenésétől rettegtek, miután szerdán 800 millió dolgozói és korai befektetői papír vált értékesíthetővé a Nasdaq-on.

Lejárt a zárolási idő, így a közösségi hálózat májusi nyilvános kibocsátása után most majdnem megduplázódik a piacon lévő papírok száma, amely eddig 921 millió volt. Természetesen azonban nem minden tulajdonos szeretné pénzzé tenni a részvényét. 

Korábban a vezetők, beleértve Sheryl Sandberget és a jogtanácsos Ted Ullyotot is, eladtak néhány részvényt, és a Facebook legjelentősebb támogatói, például Peter Thiel kockázati tőkebefektető is eladta papírjai legjavát. Elemzők szerint ez egy jel lehet arra nézve, hogy mások is így fognak tenni. 

A Facebook alapítója, Mark Zuckerberg 504 millió részvény eladására jogosult, amely 10 milliárd dollárt ér a keddi zárás alapján. Ő azonban megígérte, hogy 2013 szeptemberéig nem válik meg tőlük, és nem számítják bele az ehónapban megjelentek közé. 

Az előző zárás feloldása alkalmával a Facebook részvényárfolyama csaknem a felére csökkent a 38 dollárnyi IPO-hoz képest, azonban úgy tűnik, hogy az eladókat már annyira nem foglalkoztatja az értékesítés. 

A Facebook októberi eredményei bizalommal töltötték el a befektetőket, ugyanis a jelenlegi trendek alapján egyre nő a mobil hirdetésből befolyó bevétele. Talán ez is hozzájárult ahhoz, hogy a kínálat növekedés végül nem húzta le az árfolyamot, hanem több mint 10%-kal növelte. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Kindle vagy iPAD?

További villámkérdések  Szavazás állása

Menő a netes TV

Egyre többen néznek televíziót internetes platformon, ám messze még az idő, amikor a felhasználók minden tekintetben e verzió mellett teszik majd le voksukat. Az online tévézés ettől függetlenül máig kiaknázatlan reklámlehetőségeket rejt.

Az online tévénézők a jelenleginél több reklámot is eltűrnének Az online tévénézők a jelenleginél több reklámot is eltűrnének

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés