Javított a Facebook

Szerző: digibiz Forrás: TechCrunch.com

Címkék: Facebook | tőzsde

2012.
10.24.
10:35

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Facebook nyilvánosságra hozta harmadik negyedéves pénzügyi eredményeit, amely alapján sikerült javítania az előző negyedévhez képest.

A harmadik negyedévben a közösségi oldal bevétele elérte az 1,26 milliárd dollárt, ami közel 7%-kal több mint az előző negyedévben volt. Sőt, az összeg mintegy 32%-kal magasabb az egy évvel ezelőtti, a tőzsdére lépést megelőző 954 millió dolláros eredményhez képest. A nem-GAAP szerinti egy részvényre jutó bevétele 12 dollár lett.

A Wall Street elemzői 1,23 milliárd dollár bevételt, nem-GAAP szerinti egy részvényre jutó eredménynek pedig 11 dollárt jósoltak a Facebooknak, így a vállalatnak sikerült felülmúlnia az elvárásokat. 

A pozitív eredmények a részvények árára is jó hatással volt, ugyanis a bejelentést követő első húsz percben közel 10%-kal emelkedett az ára 21,41 dollárra. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Abaqoos vagy PayPal?

További villámkérdések  Szavazás állása

Augmented reality: Hallott már róla?

Az augmented reality mobiltechnológiára való átterjedése előrevetíti, hogy a jövőben mobiljaink fő feladata lesz tetszőleges pillanatban összekötni a digitális és a valódi világot. Kereséseinket intuitív módon, a fizikai világra kiterjesztve futtathatjuk, a találatok pedig szintén kézzelfogható valóságként érkeznek szempillantás alatt.

A kiterjesztett valóság üzleti lehetőségei A kiterjesztett valóság üzleti lehetőségei

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés