Az internetes hirdetések segítenek takarékoskodni

Szerző: digibiz Forrás: eMarketer.com

Címkék: kutatás | online kereskedelem | internetes fizetés | digitális üzlet

2010.
03.03.
10:35

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az About.com kutatása szerint bár a vezető gazdasági mutatók felfele tekintgetnek, a fogyasztók 2010-ben is a takarékosság mellett kötelezik el magukat. A kutatás szerint a kinyomtatható ajánlatok és tippek kapják a legtöbb figyelmet.

A "2010-es Fogyasztói Tanulmány", amely elsősorban a női (71%) amerikai online vásárlókat vizsgálta, arra az eredményre jutott, hogy a válaszadók 55%-a a recesszió hatására pénzügyileg sokkal megfontoltabbá, stabilabbá vált, míg egy további 29% úgy vélekedik, hogy a gazdaságot sújtó nehéz időknek még messze nincs vége. A nagy többség úgy tervezi, marad a leggazdaságosabb megoldásoknál, és csak olyan árukat vásárol meg, amelyekre valóban szüksége van, vagy amelyekre különlegesen jó ajánlatot kap. 54% nyilatkozta azt, hogy az effajta magatartás ahhoz fog vezetni, hogy a jelenleginél is több időt tölt majd az internet előtt vagy egy offline vásárlást megelőző információgyűjtés miatt vagy pedig azért, hogy kuponokat és nyereményjátékokat keressen.

Összességében elmondható, hogy a fent említett magatartás a vizsgált fogyasztók 64%-ánál az online vásárlások növekedéséhez vezet annak ellenére, hogy legtöbbjük ugyanannyi online beszerzést tervezett lebonyolítani idén, mint 2009-ben. Az internetes vásárlók több mint fele hasznosnak tartja az online reklámokat, miközben a virtuális térben keresgélnek, és szerzik be a szükséges termékeket/szolgáltatásokat.



Míg azon internetes vásárlók egyharmada, akiknek az online reklámok segítségükre vannak, azt mondták, hogy a reklámok hatására pénzt tudtak megspórolni, a nagy többség a világhálón megjelenő hirdetéseket azért tartotta fontosnak, mert olyan termékekre, és szolgáltatásokra hívták fel a figyelmüket, amiket korábban még nem is ismertek.



Amikor azt kérdezték a vizsgált fogyasztóktól, hogy milyen típusú reklámot tekintenek leginkább hasznosnak, a válaszadók többsége a kinyomtatható  kuponok és ajánlatok mellett tette le a voksát.  A kinyomtatható  tippek szintén felkeltették az amerikai felhasználók figyelmét, ami az online reklámokra vetítve a válaszadók 60%-a számára értékes. Ezeket tisztes távolból követték a videó reklámok, 19%-os második helyezettként.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Nők vagy Wikipédia?

További villámkérdések  Szavazás állása

Tud különbséget tenni?

Itthon a repülőjegyek és hotelek árait összevető szájtok kora még nem jött el, de a műszaki cikkek, újabban pedig a drogériai termékek és élelmiszerek árai már számtalan portálon összemérhető. Megnéztük, hogyan és milyen elszámolás alapján működnek ezek az oldalak.

Az árösszehasonlító oldalak dobják meg a webshopok bevételét Az árösszehasonlító oldalak dobják meg a webshopok bevételét

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés