A broadcast hirdetések a karácsonyi időszak vesztesei

Szerző: digibiz Forrás: emarketer.com

Címkék: hirdetés

2010.
12.08.
10:09

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A cégek idén, főleg a karácsonyi időszakban, egyre többet költenek online hirdetésekre a broadcast rovására. Ugyanakkor még mindig a print hirdetések állnak az élen, de a Facebook és egyéb közösségi felületen való megjelenés fontossága rohamosan nő a vállalkozók számára.

A BDO kutatása alapján idén a karácsonyi hirdetésekre szánt büdzsé legnagyobb részét arra költik a cégek, hogy online felületeken hirdessenek. Még mindig a print hirdetésekre költenek a legtöbbet ebben az időszakban, azonban egyre többen, majdnem a megkérdezettek 27 százaléka mondta azt, hogy online felületre szánják költségvetésük nagyobbik részét. Ez jóval magasabb, mint a tavalyi 18 százalék, így idén már többet költenek online hirdetésekre, mint broadcastra, vagyis a tévés, rádiós megjelenésre.

BDO.com

Emellett a válaszadók 75 százaléka elmondta, hogy a közösségi médiában való jelenlétük fontos része a marketing stratégiájuknak. Ugyanezt tavaly még csak a válaszadók 51 százaléka mondta. Ugyanakkor a közösségi média nyújtotta csak a lehetőségeknek csak kis részét használják ki. Természetesen legtöbben a Facebookot használják hirdetésekre, ezt jócskán lemaradva a Twitter követi. A válaszadók 91 százaléka tervezi, hogy jelen lesznek Facebookon egy éven belül, és a Lájk gomb bevezetését is fontos lépésnek tartják. 

BDO.com

Más kutatások alapján is egyre fontosabb a vállalkozások számára a közösségi médiában való jelenlét, főleg a karácsonyi időszakban. A Shop.org számára például a legfontosabb karácsonyi fejlesztések közt szerepelt a Facebook, Twitter és egyéb közösségi felületek használatának a növelése.

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Open Office vagy Ms Office?

További villámkérdések  Szavazás állása

Berobban az SMO

Az Amerikai Marketing Szövetség kutatása alapján a tengerentúli nagyvállalatok jövőre már jelentősen növelik éves marketing-költségvetéseiket. A következő öt évben, a teljes évi büdzsék 17,7 százalékéig dagadhat a közösségi médiára fordított összegek aránya.

2011 az SMO éve lesz 2011 az SMO éve lesz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés