A broadcast hirdetések a karácsonyi időszak vesztesei

Szerző: digibiz Forrás: emarketer.com

Címkék: hirdetés

2010.
12.08.
10:09

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A cégek idén, főleg a karácsonyi időszakban, egyre többet költenek online hirdetésekre a broadcast rovására. Ugyanakkor még mindig a print hirdetések állnak az élen, de a Facebook és egyéb közösségi felületen való megjelenés fontossága rohamosan nő a vállalkozók számára.

A BDO kutatása alapján idén a karácsonyi hirdetésekre szánt büdzsé legnagyobb részét arra költik a cégek, hogy online felületeken hirdessenek. Még mindig a print hirdetésekre költenek a legtöbbet ebben az időszakban, azonban egyre többen, majdnem a megkérdezettek 27 százaléka mondta azt, hogy online felületre szánják költségvetésük nagyobbik részét. Ez jóval magasabb, mint a tavalyi 18 százalék, így idén már többet költenek online hirdetésekre, mint broadcastra, vagyis a tévés, rádiós megjelenésre.

BDO.com

Emellett a válaszadók 75 százaléka elmondta, hogy a közösségi médiában való jelenlétük fontos része a marketing stratégiájuknak. Ugyanezt tavaly még csak a válaszadók 51 százaléka mondta. Ugyanakkor a közösségi média nyújtotta csak a lehetőségeknek csak kis részét használják ki. Természetesen legtöbben a Facebookot használják hirdetésekre, ezt jócskán lemaradva a Twitter követi. A válaszadók 91 százaléka tervezi, hogy jelen lesznek Facebookon egy éven belül, és a Lájk gomb bevezetését is fontos lépésnek tartják. 

BDO.com

Más kutatások alapján is egyre fontosabb a vállalkozások számára a közösségi médiában való jelenlét, főleg a karácsonyi időszakban. A Shop.org számára például a legfontosabb karácsonyi fejlesztések közt szerepelt a Facebook, Twitter és egyéb közösségi felületek használatának a növelése.

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Vatera vagy Teszvesz?

További villámkérdések  Szavazás állása

Nagyító alatt a televíziós weboldalak

A hazai tévés weboldalak piacán a kereskedelmi tévék a tartalomszolgáltatás terén még gyerekcipőben járnak, de a közösségi megoldásokban rejlő lehetőségeket egyre inkább igyekeznek kihasználni. Az MTV.hu mindkét fronton jó példát állít, közösségi szinten a dél-afrikai vébével vettek friss lendületet. Üde színfolt az Origo két új tévés weboldala is.

Hazai tv-k weboldalai - messze még a trend Hazai tv-k weboldalai - messze még a trend

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés