Hódít a kuponláz az országban

Szerző: Váraljay Gábriel Forrás: varaljay.com

Címkék: online kereskedelem | internetes fizetés | online kupon

2010.
11.29.
10:20

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Kupon Világ szolgáltatásán keresztül, akár 90 százalékos kedvezménnyel is vásárolhatnak az internetes felhasználók, kihasználva a közösségi online vásárlás előnyeit. A Kupon Világ, a német székhelyű Rebate Networks GmbH tagja aki az elmúlt 5 hónapban 29 országban (Dél-Amerika, Európa, Kelet-Ázsia) indította el online közösségi vásárlói oldalait nagy sikerrel.

A nyer-nyer modellt bizonyára mindenki ismeri. Az egész lényege, hogy nemcsak a kereskedő, de a vevő is jól jár. Ennek az eszmének különösen napjainkban van nagy fontossága, mert a felnőtt generációk szemei már felnyíltak, mindenki sokkal jobban informált, tudja hol keresse ha nem kapott elég infót és a csalók sokkalta könnyebben lebuknak, mint valaha. Ma már nem elég csak beszélni, hitelesnek is kell lenni, és ezt a piac hatványozottan jobban lereagálja mint bármikor az előző korszakokban. És ennél a pontnál érkezünk el a közösségi média és a közösségi vásárlás (nem nagyon tudok most így hirtelen jobb szót erre az új irányzatra).

De miért is beszélünk 3 nyer-ről? Azért, mert a közösségi vásárlás mint irányzat egyértelműen behoz egy harmadik szereplőt is a képbe, ez pedig a közvetítő aki összehozza a kereskedőt vagy szolgáltatót a fogyasztóval. Az egész végeredménye pedig az, hogy mindenki jól jár. A piaci szereplőket figyelembe véve ez lesz talán a 2011-es év slágeriparága? Meglátjuk, de addig is érdemes megnézni a lehetőségeket, mert maga a koncepció egy egyedülállóan kreatív és “nagyon social" modell. A vevők (kivéve persze a sznobokat, akik presztízsből is képesek többet fizetni valamiért ahelyett, hogy kedvezményeket vennének igénybe) általában kedvezménnyel szeretnek vásárolni. A kereskedők viszont csak nagyobb mennyiségben hajlandóak kedvezményeket adni. Mindkét fél érvei jogosak, épp ezért, itt jön a képbe a harmadik szereplő, aki a két érdeket összehangolja és kidolgoz egy olyan modellt és árképzést, amelyből mindenki jól jár. A fair kereskedelem határa valahol itt kezdődik, hiszen senki nem érzi magát meglopva és senki nem érzi azt, hogy ő bizony rosszul jött ki az üzletből. A vevő olcsóbban jut termékekhez, a kereskedő árukészlete gyorsabban forog és természetesen a közvetítő is sikereket könyvelhet el.

Az online közösségi vásárlás a statisztikákat tekintve is egyre divatosabb világszerte, így itthon is gyorsan népszerűvé vált. A hatalmas kedvezmények mellett, a változatos kínálat is igen vonzó az újfajta online vásárlási felhasználóinak. A Kupon Világ színre lépésük óta 2 naponta jelentkezik új, friss akcióval ezzel nagyon erős tempót diktálva a hazai versenytársaknak. Egyedi akcióikkal mind a vásárlók, mind a kereskedők jól járnak. A rendszer használatának további előnye, hogy ingyenes, csupán regisztrálni kell a vásárlóknak az oldalon a kedvezményes vásárláshoz.

A cikk folytatását itt olvashatja el.
A bejegyzés írója Váraljay Gabriel, a varaljay.com szerzője.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Netbook vagy Notebook?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés