Hódít a kuponláz az országban

Szerző: Váraljay Gábriel Forrás: varaljay.com

Címkék: online kereskedelem | internetes fizetés | online kupon

2010.
11.29.
10:20

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Kupon Világ szolgáltatásán keresztül, akár 90 százalékos kedvezménnyel is vásárolhatnak az internetes felhasználók, kihasználva a közösségi online vásárlás előnyeit. A Kupon Világ, a német székhelyű Rebate Networks GmbH tagja aki az elmúlt 5 hónapban 29 országban (Dél-Amerika, Európa, Kelet-Ázsia) indította el online közösségi vásárlói oldalait nagy sikerrel.

A nyer-nyer modellt bizonyára mindenki ismeri. Az egész lényege, hogy nemcsak a kereskedő, de a vevő is jól jár. Ennek az eszmének különösen napjainkban van nagy fontossága, mert a felnőtt generációk szemei már felnyíltak, mindenki sokkal jobban informált, tudja hol keresse ha nem kapott elég infót és a csalók sokkalta könnyebben lebuknak, mint valaha. Ma már nem elég csak beszélni, hitelesnek is kell lenni, és ezt a piac hatványozottan jobban lereagálja mint bármikor az előző korszakokban. És ennél a pontnál érkezünk el a közösségi média és a közösségi vásárlás (nem nagyon tudok most így hirtelen jobb szót erre az új irányzatra).

De miért is beszélünk 3 nyer-ről? Azért, mert a közösségi vásárlás mint irányzat egyértelműen behoz egy harmadik szereplőt is a képbe, ez pedig a közvetítő aki összehozza a kereskedőt vagy szolgáltatót a fogyasztóval. Az egész végeredménye pedig az, hogy mindenki jól jár. A piaci szereplőket figyelembe véve ez lesz talán a 2011-es év slágeriparága? Meglátjuk, de addig is érdemes megnézni a lehetőségeket, mert maga a koncepció egy egyedülállóan kreatív és “nagyon social" modell. A vevők (kivéve persze a sznobokat, akik presztízsből is képesek többet fizetni valamiért ahelyett, hogy kedvezményeket vennének igénybe) általában kedvezménnyel szeretnek vásárolni. A kereskedők viszont csak nagyobb mennyiségben hajlandóak kedvezményeket adni. Mindkét fél érvei jogosak, épp ezért, itt jön a képbe a harmadik szereplő, aki a két érdeket összehangolja és kidolgoz egy olyan modellt és árképzést, amelyből mindenki jól jár. A fair kereskedelem határa valahol itt kezdődik, hiszen senki nem érzi magát meglopva és senki nem érzi azt, hogy ő bizony rosszul jött ki az üzletből. A vevő olcsóbban jut termékekhez, a kereskedő árukészlete gyorsabban forog és természetesen a közvetítő is sikereket könyvelhet el.

Az online közösségi vásárlás a statisztikákat tekintve is egyre divatosabb világszerte, így itthon is gyorsan népszerűvé vált. A hatalmas kedvezmények mellett, a változatos kínálat is igen vonzó az újfajta online vásárlási felhasználóinak. A Kupon Világ színre lépésük óta 2 naponta jelentkezik új, friss akcióval ezzel nagyon erős tempót diktálva a hazai versenytársaknak. Egyedi akcióikkal mind a vásárlók, mind a kereskedők jól járnak. A rendszer használatának további előnye, hogy ingyenes, csupán regisztrálni kell a vásárlóknak az oldalon a kedvezményes vásárláshoz.

A cikk folytatását itt olvashatja el.
A bejegyzés írója Váraljay Gabriel, a varaljay.com szerzője.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Origo vagy Index?

További villámkérdések  Szavazás állása

Nők a neten

Az Ipsos-Gemius SA adatai szerint a legmagasabb arányban a Barátikör.com közösségi oldalon vannak jelen a hölgyek 55,16%-kal, míg a Facebook-on a magyar felhasználók 53%-a nő.

A nők és az internet kapcsolata A nők és az internet kapcsolata

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés