Háromszorozta veszteségét a kupon cég

Szerző: digibiz Forrás: TechCrunch.com

Címkék: Groupon

2011.
08.12.
14:50

1 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Bár a közösségi vásárlás jelenlegi óriása nagy iramban növekszik, nettó veszteségük háromszor volt több ebben a negyedévben mint tavaly ugyanekkor.

A veszteség fő oka az, hogy rengeteg, nagyjából ezer új embert vett fel a Groupon, hogy a növekvő vállalatot működtetni lehessen, így most több mint 4800 embert foglalkoztatnak csak a kereskedelmi részlegen. A Groupon bevétele a legutóbbi negyedévben 878 millió dollár volt, a nettó veszteségük pedig 102,7 millió. Egy évvel korábban ez utóbbi csak 36 millió dollárra rúgott. Látszik, hogy a növekvő munkaerő bázis rengeteg adminisztratív kiadással járt a cégnek. 

A Grouponnak 2009-ben még csak 37 dolgozója volt, ez idénre 9625-re emelkedett, ami hatalmas ugrás, ilyen rövid idő alatt. Jelenleg 115,7 millió regisztrált felhasználójuk van. A reklámkiadásaikat csökkentették az előző negyedévhez képest így ez most csak 170 millió dollár volt. A negyedéves jelentés további részleteit még elemzik, a szakértők pedig várják, mit lép a cég a nyitott időszakban, hogy kiküszöbölje a veszteségeket.
    
1 hozzászólás 

2011.
12.14.
11:31

Kiss Noémi
http://www.melanomablog.hu/2011/12/11/fodrasztol-cipot-kedvezmenyes-aron/
Szomorú tények...

1

 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Facebook csoport vagy céges honlap?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hogyan lesz ebből kopogtatócédula?

Azt már természetesnek fogadjuk el, hogy gyakorlatilag nincs a hazai webnek olyan eldugott szakmai szeglete, ahol ne bukkanna fel valami napi politikai szál. De mi a helyzet a parlamenti pártok saját online információs központjaival? Az elmúlt héten több ízben gyarapítottuk az odakattintók táborát. Arra voltunk kíváncsiak, miként tükröződik a szűk másfél hónap múlva esedékes önkormányzati választások tematikája a pártok oldalain.

A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés