Harmadik a BlackBerry

Szerző: digibiz Forrás: Mashable

Címkék: BlackBerry | Apple | Google | okostelefon

2011.
07.06.
14:43

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A BlackBerry, ami régebben az okostelefon piac 55 százalékát is uralta, mostanra visszaesett a harmadik helyre.

A RIM így már kevesebb, mint a piac 25 százalékát tartja kézben a comScore szerint, és ami még rosszabb számukra az az, hogy emiatt a részvényeik is zuhanni kezdtek. Februárban 28,9 százalékkal a RIM még a második helyen állt, de májusra már csak a 24,7 százalékot érte el, amikor az Apple már 26, a Google Android platformja pedig 38,1 százalékon teljesített az okostelefonok versenyében. A BlackBerry utoljára 2009-ben volt az első helyen az eladási adatokat tekintve. Ezt követően az iPhone újabb verzióinak és az Androidos telefonoknak a terjedése a következő évben már összesen 49 százalékos szeletet adott a Google-nek és az Apple-nek az okostelefonok piacából, megelőzve az ekkor még jól teljesítő BlackBerry-t.

A vállalattal kapcsolatos legutóbbi hírek sem derűlátóak, 20 százalékos értékvisszaesésről számolnak be, és a várnál rosszabbul teljesítő pénzügyi negyedévről, miközben a két nagy ellenfél folyamatosan új kiegészítéseket fejleszt platformjaikhoz. A szakértők szerint pedig pont ez utóbbi az oka a BlackBerry eladások visszaesésének, hogy míg iOS és Androidos készülékekre rengeteg alkalmazás elérhető, addig BlackBerry-re sokkal kevesebbet készítenek, és azok általában drágábbak is az átlagnál. Úgy tűnik a RIM elkötelezett vásárlóközönsége, és speciális üzleti funkciói már nem elegendőek ahhoz, megtartsák a márka piaci helyzetét, így a cégnek új megoldásokat kell keresnie, elsősorban az alkalmazások terén.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Torrent vagy iTunes?

További villámkérdések  Szavazás állása

Okosan mérni

Ha olyasmiről hallunk, hogy valami értünk, fogyasztókért van, mindjárt elkezdődik a kutatás holmi sanda háttérérdek után. Nincs ez másként a smart meteringgel - tükörfordításban az okos méréssel - sem. A Berg Insights prognózisa szerint az okos mérési technológia térhódítása a először Ázsiában valósul meg, de 2015-ig Európában is 111 millió háztartásba jutnak el az okos mérőeszközök.

Smart metering: kinek van erre energiája? Smart metering: kinek van erre energiája?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés