Gmail Priority Inbox: Miért jön be nekem?

Szerző: Szabó Gergely Forrás: Webisztan.blog.hu

Címkék: Google | Gmail

2010.
09.03.
13:50

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Nos, végre nekem is lett Priority Inbox-om, és egy nap használat után már azt is tudom, hogy nekem nagyon nagy szükségem volt egy ilyen megoldásra. Miért?

Elsősorban azért, mert bár nagyon aktívan használom a levélcsillagozás funkciót, gyakran elfelejtem megnézni a starred (csillagozott emailek) oldalt. A Priority Inbox-szal viszont mindig szem előtt vannak a csillagozott levelek. Sőt, még valamire rászoktat ez a felület: ha elolvastam egy csillagozott levelet, vagyis végeztem vele, akkor leveszem róla a csillagot. Ezt korábban sosem tettem meg. (Mindig rajta maradtak a leveleken a csillagok, és amikor próbáltam visszakeresni fontos leveleket, bonyolultabb volt megtalálni azokat, amelyek aktuálisak még.)

A másik fontos rendezőelv, amit használok a Gmailben, hogy azokat a leveleket "mark as unread"-elem, amiket később akarok elolvasni, visszatérni rá. Lévén a Priority Inbox együtt tudja kezelni a fontos és olvasatlan leveleket, ezen a téren is kaptam támogatást. Ha egy fontos emailbe belekattintottam, és utána nem nyomom vissza "mark as unread"-re, akkor eltűnik a listából. Vagyis: már nem olyan fontos az adott levél...

Az cikk folytatását itt olvashatja el.  

A bejegyzés írója Szabó Gergely, a Webisztan.blog.hu szerzője.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Gmail vagy Thunderbird?

További villámkérdések  Szavazás állása

Menő a netes TV

Egyre többen néznek televíziót internetes platformon, ám messze még az idő, amikor a felhasználók minden tekintetben e verzió mellett teszik majd le voksukat. Az online tévézés ettől függetlenül máig kiaknázatlan reklámlehetőségeket rejt.

Az online tévénézők a jelenleginél több reklámot is eltűrnének Az online tévénézők a jelenleginél több reklámot is eltűrnének

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés