Gmail Priority Inbox: Miért jön be nekem?
Szerző: Szabó Gergely Forrás: Webisztan.blog.hu
Nos, végre nekem is lett Priority Inbox-om, és egy nap használat után már azt is tudom, hogy nekem nagyon nagy szükségem volt egy ilyen megoldásra. Miért?
Elsősorban azért, mert bár nagyon aktívan használom a levélcsillagozás funkciót, gyakran elfelejtem megnézni a starred (csillagozott emailek) oldalt. A Priority Inbox-szal viszont mindig szem előtt vannak a csillagozott levelek. Sőt, még valamire rászoktat ez a felület: ha elolvastam egy csillagozott levelet, vagyis végeztem vele, akkor leveszem róla a csillagot. Ezt korábban sosem tettem meg. (Mindig rajta maradtak a leveleken a csillagok, és amikor próbáltam visszakeresni fontos leveleket, bonyolultabb volt megtalálni azokat, amelyek aktuálisak még.)A másik fontos rendezőelv, amit használok a Gmailben, hogy azokat a leveleket "mark as unread"-elem, amiket később akarok elolvasni, visszatérni rá. Lévén a Priority Inbox együtt tudja kezelni a fontos és olvasatlan leveleket, ezen a téren is kaptam támogatást. Ha egy fontos emailbe belekattintottam, és utána nem nyomom vissza "mark as unread"-re, akkor eltűnik a listából. Vagyis: már nem olyan fontos az adott levél...
Az cikk folytatását itt olvashatja el.
A bejegyzés írója Szabó Gergely, a Webisztan.blog.hu szerzője.
Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!
Legolvasottabb
Legfrissebb
- Kibillent a médiapiac egyensúlya 2012. május 9., szerda
- Többszázezer rajongó egyetlen applikációval 2011. december 12., hétfő
- Arccal a tartalom felé! 2011. szeptember 26., hétfő
- Új tapasztalatok a feladatkezelésben 2011. július, 12., kedd
- Brand a lelke 2011. június 9., csütörtök
- Az öszvérkorszak vége a számítástechnikában 2011. június 9., csütörtök
- Az év amikor kiszűrtek téged a haverok 2011. május 4., szerda
- Csak füst 2011. május 4., szerda
- Az okostelefon illúziója és ígérete 2011. április 13., szerda
- Facebookiáda 2011. március 28., hétfő
Hírlevélre feliratkozás
Facebook csoport vagy céges honlap?
Berobban az SMO
Az Amerikai Marketing Szövetség kutatása alapján a tengerentúli nagyvállalatok jövőre már jelentősen növelik éves marketing-költségvetéseiket. A következő öt évben, a teljes évi büdzsék 17,7 százalékéig dagadhat a közösségi médiára fordított összegek aránya.
Hirdetés
Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak