A Microsoft joggal fél az üzletemberek kedvencétől

Szerző: digibiz Forrás: MTI/Technet.hu

Címkék: Apple | iPad

2010.
08.02.
11:02

2 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az Apple tud valamit, egyik legnagyobb konkurensének saját bevallása szerint is többet adtak el az iPad-ból, mint azt előre tervezni lehetett volna. Az Apple ráadásul megtalálta a tökéletes célközönséget is; egy friss felmérés szerint táblagépét kimondottan jómódú üzletemberek vásárolják.

deviantart.comA Microsoft vezetője érdekesen nyilatkozott a minap az Apple gépeiről. Steve Ballmer beszédében többek közt azt mondta, hogy "többet adnak el, mint amennyit én szerettem volna, hogy eladjanak..." valamint elismerte, hogy az Apple "érdekes" dolgokat művelt az iPad-del. Ballmer a világ egyik legjelentősebb IT eseményén, a D8 digitális konferencián is beszélt az iPad-al kapcsolatos érzéseiről, a videót itt tekinthetik meg.

Ha már az Apple-höz hasonlítunk, a mobiltelefonok tekintetében a Microsoft vészesen lemarad, az általa forgalmazott operációs rendszerek között fellelhető káoszt nem sikerül rendezni. Az Ultra Mobile PC-k (UMPC) ahogy voltak, úgy buktak meg, a médialejátszóikat pedig említeni sem érdemes - írja a technet.hu. Lehet szidni az Apple-t hiányosságai miatt, de az biztos, hogy minden terméküket az iOS operációs rendszer hajtja, ellentétben a Microsoft 6-7 termékével, amelyek többnyire semennyire nem kompatibilisek egymással.


Telitalálat az iPad célközönsége

Egy személyiségi jegyekre építő közösségi portálokhoz tervezett alkalmazás, a MyType, több mint 20 ezer amerikai vásárló megkérdezésével jutott arra a következtetésre, hogy az iPad-ot csak a 30 és 50 közötti jómódú, munkamániás üzletemberek engedhetik meg maguknak. Azok veszik meg, akik már egyébként is rendelkeznek legalább egy számítógéppel vagy laptoppal. Az új készülék tehát nem elengedhetetlen bizonyos feladatokra, inkább kényelmi megoldás, és ez az érv bőven elég ahhoz, hogy a táblagép lekörözze a többi piaci szereplőt.
    
2 hozzászólás 

2011.
09.03.
19:57

/boots
En meg azt nem hiszem, hogy az uzletemberek lennenek a fo customerek a technika teruleten. Az apple termekek mar miota léteznek, mar bármelyik közember is alapból megveszi az újat, főleg ha azelőtt is mar Apple-je volt. Az iPad is épp olyan menő egy nem üzletembernek, így mostmár csak az a kérdés, hogy 100 emberből hány kiváncsi az Applere.

2

2010.
08.02.
12:13

Misibá57
Azért nem olyan nagy összeg szerintem, hogy csak az üzletembereknek legyen.. jó, hát én se ezt vennék először, de ha valakinek ez az álma, az könnyen megvalósítható.

1

 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Google vagy Yahoo?

További villámkérdések  Szavazás állása

Tud különbséget tenni?

Jelenleg 500 MB-os mobilnet csomagra havi 2000 forinttól elő lehet fizetni, a 3-4 GB-os csomagok ára 4000 forint, a 7-14 GB-osaké pedig 6000 forint körül van. Ezzel párhuzamosan a vezetékes előfizetések ára sebességtől és adatmennyiségtől függően 2800 (1 GB) és 14000 forint között mozog, de van olyan csomag is, amely 4000 forint körüli összegért biztosít korlátlan hozzáférést.

Mobil kontra vezetékes net Mobil kontra vezetékes net

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés