Fontosabb a közösségi média jelenlét, mint a hirdetés

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: közösségi média | Facebook

2011.
10.12.
12:10

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A közösségi média marketingesek úgy érzik, hogy a közösségi oldalakon való jelenlét sokkal fontosabb, mint az, hogy hirdessenek ott, azonban sok nehézsége van.

A Microsoft júliusi felmérésében hat ország közösségi marketingeseit vizsgálta, és arra az eredményre jutott, hogy a megkérdezettek 74%-a szerint rendkívül fontos a Facebook jelenlét, viszont a hirdetést csak 57%-uk tartotta fontosnak. A válaszadók 47%-a gondolja úgy, hogy fontos a Twitteren is jelen lenniük, és majdnem ugyanennyien, 42% érzi fontosnak ott a hirdetést is.

72%-uk egyetért azzal, hogy nehéz mérni a közösségi média megtérülést, amely így nagy kihívás a számukra. Ugyanakkor a marketingesek elmondták, hogy a költségvetésük 48%-át új rajongók bevonzására fordítják, amelyből 28% a Facebookra összpontosít vagy a Twitterre, és 20% más oldalakra. Másrészt a költségvetés 19%-át a már meglévő rajongók megtartására fordítják, további 20%-ot pedig fizetős médiára költenek.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Foursquare vagy Gowalla?

További villámkérdések  Szavazás állása

Kétmilliós netbankos körkérdés

Jóval kétmillió fölött jár már az internetbanki szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek száma. Megnéztük, a kutatások szerint kikről is van szó, és összevetettük az adatokat a bankoktól kapott információkkal. Kiderült, hogy az összképet erősen árnyalják az egyes bankok közti különbségek.

Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat? Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés