Fontosabb a közösségi média jelenlét, mint a hirdetés

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: közösségi média | Facebook

2011.
10.12.
12:10

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A közösségi média marketingesek úgy érzik, hogy a közösségi oldalakon való jelenlét sokkal fontosabb, mint az, hogy hirdessenek ott, azonban sok nehézsége van.

A Microsoft júliusi felmérésében hat ország közösségi marketingeseit vizsgálta, és arra az eredményre jutott, hogy a megkérdezettek 74%-a szerint rendkívül fontos a Facebook jelenlét, viszont a hirdetést csak 57%-uk tartotta fontosnak. A válaszadók 47%-a gondolja úgy, hogy fontos a Twitteren is jelen lenniük, és majdnem ugyanennyien, 42% érzi fontosnak ott a hirdetést is.

72%-uk egyetért azzal, hogy nehéz mérni a közösségi média megtérülést, amely így nagy kihívás a számukra. Ugyanakkor a marketingesek elmondták, hogy a költségvetésük 48%-át új rajongók bevonzására fordítják, amelyből 28% a Facebookra összpontosít vagy a Twitterre, és 20% más oldalakra. Másrészt a költségvetés 19%-át a már meglévő rajongók megtartására fordítják, további 20%-ot pedig fizetős médiára költenek.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Netbook vagy Notebook?

További villámkérdések  Szavazás állása

Tud különbséget tenni?

Jelenleg 500 MB-os mobilnet csomagra havi 2000 forinttól elő lehet fizetni, a 3-4 GB-os csomagok ára 4000 forint, a 7-14 GB-osaké pedig 6000 forint körül van. Ezzel párhuzamosan a vezetékes előfizetések ára sebességtől és adatmennyiségtől függően 2800 (1 GB) és 14000 forint között mozog, de van olyan csomag is, amely 4000 forint körüli összegért biztosít korlátlan hozzáférést.

Mobil kontra vezetékes net Mobil kontra vezetékes net

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés