Fontosabb a közösségi média jelenlét, mint a hirdetés

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: közösségi média | Facebook

2011.
10.12.
12:10

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A közösségi média marketingesek úgy érzik, hogy a közösségi oldalakon való jelenlét sokkal fontosabb, mint az, hogy hirdessenek ott, azonban sok nehézsége van.

A Microsoft júliusi felmérésében hat ország közösségi marketingeseit vizsgálta, és arra az eredményre jutott, hogy a megkérdezettek 74%-a szerint rendkívül fontos a Facebook jelenlét, viszont a hirdetést csak 57%-uk tartotta fontosnak. A válaszadók 47%-a gondolja úgy, hogy fontos a Twitteren is jelen lenniük, és majdnem ugyanennyien, 42% érzi fontosnak ott a hirdetést is.

72%-uk egyetért azzal, hogy nehéz mérni a közösségi média megtérülést, amely így nagy kihívás a számukra. Ugyanakkor a marketingesek elmondták, hogy a költségvetésük 48%-át új rajongók bevonzására fordítják, amelyből 28% a Facebookra összpontosít vagy a Twitterre, és 20% más oldalakra. Másrészt a költségvetés 19%-át a már meglévő rajongók megtartására fordítják, további 20%-ot pedig fizetős médiára költenek.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Biciklivel vagy autóval?

További villámkérdések  Szavazás állása

Nagyító alatt a televíziós weboldalak

A hazai tévés weboldalak piacán a kereskedelmi tévék a tartalomszolgáltatás terén még gyerekcipőben járnak, de a közösségi megoldásokban rejlő lehetőségeket egyre inkább igyekeznek kihasználni. Az MTV.hu mindkét fronton jó példát állít, közösségi szinten a dél-afrikai vébével vettek friss lendületet. Üde színfolt az Origo két új tévés weboldala is.

Hazai tv-k weboldalai - messze még a trend Hazai tv-k weboldalai - messze még a trend

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés