Fontosabb a közösségi média jelenlét, mint a hirdetés

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: közösségi média | Facebook

2011.
10.12.
12:10

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A közösségi média marketingesek úgy érzik, hogy a közösségi oldalakon való jelenlét sokkal fontosabb, mint az, hogy hirdessenek ott, azonban sok nehézsége van.

A Microsoft júliusi felmérésében hat ország közösségi marketingeseit vizsgálta, és arra az eredményre jutott, hogy a megkérdezettek 74%-a szerint rendkívül fontos a Facebook jelenlét, viszont a hirdetést csak 57%-uk tartotta fontosnak. A válaszadók 47%-a gondolja úgy, hogy fontos a Twitteren is jelen lenniük, és majdnem ugyanennyien, 42% érzi fontosnak ott a hirdetést is.

72%-uk egyetért azzal, hogy nehéz mérni a közösségi média megtérülést, amely így nagy kihívás a számukra. Ugyanakkor a marketingesek elmondták, hogy a költségvetésük 48%-át új rajongók bevonzására fordítják, amelyből 28% a Facebookra összpontosít vagy a Twitterre, és 20% más oldalakra. Másrészt a költségvetés 19%-át a már meglévő rajongók megtartására fordítják, további 20%-ot pedig fizetős médiára költenek.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Bill Gates vagy Steve Jobs?

További villámkérdések  Szavazás állása

Interjú a Jujj.hu eladásáról

A hazai online videózásnak és a netes közösségeknek bőven van hová fejlődnie. Az ezekben rejlő lehetőségekről, a nagy bevásárlásokról és portfólióbővítésről beszélgettünk Holman Endrével, a juj.hu-t és Cotcot.hu-t nemrég megvásárló Generál Média ügyvezetőjével. Olvassa el a teljes cikket!

Új alapokra kerül az online videózás - interjú a juj.hu eladásáról Új alapokra kerül az online videózás - interjú a juj.hu eladásáról

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés