Fizetőssé válik a Google termékkeresője

Szerző: digibiz Forrás: Wall Street Journal

Címkék: Google | Shopping

2012.
06.01.
12:27

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Google keresőjében ingyenesen listázta a kereskedők termékeit, ám csütörtökön bejelentette, hogy hamarosan fizetni kell a bekerülésért, ugyanis a potenciális vásárlók csak így juthatnak naprakész, releváns találatokhoz.

A  keresőóriás fizetőssé teszi a vállalatok számára termékeik kereső listázását.Ennek hatására azok a kereskedők, akik potenciális ügyfeleiket az online felületen keresztül érték el, magasabb költségekre számíthatnak a jövőben.
 
A Google tegnap bejelentette, hogy új kezdeményezéssel javítja a vásárlási élményt, így a fogyasztók könnyebben tudnak keresni, összehasonlíthatják a különböző termékeket, azok jellemzőit és árait, majd közvetlen kapcsolatba léphetnek a kereskedőkkel.
 
Első lépésként átépíti a Google Product Search szolgáltatást egy kereskedelmi alapú felületté, a Google Shoppinggá.  Elmondása szerint az változás lehetővé teszi, hogy a fogyasztók jobb minőségű eredményeket kapjanak, amennyiben online keresnek egy terméket. Ugyanakkor megjelent a "sponsored" címke is, amely egyértelműen jelzi a hirdetett terméket.
 
A termékkereső a Google keresőjént bal sávjában található, és relevancia valamint ár alapján listázva is lehet benne érdeklődni egy-egy termék iránt.
 
A lépésre többek között azért volt szükség, mert a Google az elmúlt években azt tapasztalta, hogy nem releváns eredmények jelennek meg a keresőben, ráadásul gyakran idejét múlt adatokkal, így az átmeneti időszak után most már csak azok a kereskedők termékei fognak megjelenni, akik fizettek érte. Reményeik szerint így minden kereskedő friss és naprakész információkat tölt majd fel termékéről, amely jobb eredményt szül a felhasználók számára. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Open Office vagy Ms Office?

További villámkérdések  Szavazás állása

Kétmilliós netbankos körkérdés

Jóval kétmillió fölött jár már az internetbanki szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek száma. Megnéztük, a kutatások szerint kikről is van szó, és összevetettük az adatokat a bankoktól kapott információkkal. Kiderült, hogy az összképet erősen árnyalják az egyes bankok közti különbségek.

Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat? Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés