Fizetőssé válik a Google termékkeresője

Szerző: digibiz Forrás: Wall Street Journal

Címkék: Google | Shopping

2012.
06.01.
12:27

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Google keresőjében ingyenesen listázta a kereskedők termékeit, ám csütörtökön bejelentette, hogy hamarosan fizetni kell a bekerülésért, ugyanis a potenciális vásárlók csak így juthatnak naprakész, releváns találatokhoz.

A  keresőóriás fizetőssé teszi a vállalatok számára termékeik kereső listázását.Ennek hatására azok a kereskedők, akik potenciális ügyfeleiket az online felületen keresztül érték el, magasabb költségekre számíthatnak a jövőben.
 
A Google tegnap bejelentette, hogy új kezdeményezéssel javítja a vásárlási élményt, így a fogyasztók könnyebben tudnak keresni, összehasonlíthatják a különböző termékeket, azok jellemzőit és árait, majd közvetlen kapcsolatba léphetnek a kereskedőkkel.
 
Első lépésként átépíti a Google Product Search szolgáltatást egy kereskedelmi alapú felületté, a Google Shoppinggá.  Elmondása szerint az változás lehetővé teszi, hogy a fogyasztók jobb minőségű eredményeket kapjanak, amennyiben online keresnek egy terméket. Ugyanakkor megjelent a "sponsored" címke is, amely egyértelműen jelzi a hirdetett terméket.
 
A termékkereső a Google keresőjént bal sávjában található, és relevancia valamint ár alapján listázva is lehet benne érdeklődni egy-egy termék iránt.
 
A lépésre többek között azért volt szükség, mert a Google az elmúlt években azt tapasztalta, hogy nem releváns eredmények jelennek meg a keresőben, ráadásul gyakran idejét múlt adatokkal, így az átmeneti időszak után most már csak azok a kereskedők termékei fognak megjelenni, akik fizettek érte. Reményeik szerint így minden kereskedő friss és naprakész információkat tölt majd fel termékéről, amely jobb eredményt szül a felhasználók számára. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Skype vagy MSN?

További villámkérdések  Szavazás állása

Visszanyalt a fagyi

A Buzz jogsértései miatt indított jogi hajcihőt végül peren kívül sikerült rendeznie a Google-nek, de így is 2 milliárd forintnak megfelelő összegbe és egy fájóan népszerű videó elterjedésébe került az azóta megbukott termékük agresszív bevezetőkampánya.

Google: ingyenfagyi-osztásért 8 millió dollár büntetés Google: ingyenfagyi-osztásért 8 millió dollár büntetés

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés