Felülmúlta a várakozásokat a Groupon

Szerző: digibiz Forrás: Guardian.co.uk

Címkék: Groupon

2012.
05.16.
14:05

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Groupon értékének visszaesését követően kedden az újjáéledésre utaló jeleket mutatott a vállalat, ugyanis közzétette első éves negyedévének eredményét, amely nyereségesen zárult.

A napi ajánlatokat kínáló vállalat 16,3 millió dollár forgalmat bonyolított az első három hónapban, így a bevétel 89%-ot nőtt 559,3 millió dollárra. Ezzel jóval felülmúlta az elemzők várakozásait. Az Egyesült Államokon kívül az eladásai megduplázódtak 320,7 millió dollárra. A Groupon tavaly még 117,1 millió dolláros veszteséget jelentett. 

Az erős eredmények növelték a Groupon felé tanúsított bizalmat, így a részvényeinek ára 2,02 dollárral emelkedett a tőzsdén. Pedig április végén még komoly mélyrepülésben volt a vállalat, értéke majdnem a 2010 decemberi alá süllyedt. Mindez annak volt köszönhető, hogy felül kellett vizsgálnia és csökkentenie 2011 utolsó negyedévének eredményét. 

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Explorer vagy Firefox?

További villámkérdések  Szavazás állása

Akcióban a szezonális termékek

A webáruházak többsége nem készül külön akcióval a nyárra, inkább az őszi és téli időszakhoz hasonlóan a szezonális termékeket kínálják kedvezménnyel. Az internetes üzletek a válság miatt nem változtattak az árazási szokásaikon, azonban így is növelték vásárlóik számát.

Nyári akciók nélkül is bővülnek a webshopok Nyári akciók nélkül is bővülnek a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés