A felhasználók nem bíznak az online mérőszámokban

Szerző: digibiz Forrás: eMarketer.com

Címkék: elektronikus kereskedelem | online marketing | online mérési módszer

2010.
03.12.
13:11

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A széles körben elfogadott bölcselkedés szerint az online marketing költések kevésbé szenvedték meg a recessziót, mert az Internet a többi csatornánál jobban mérhető. De éppen a marketingesek, akik a csökkenő költségvetések világában minden egyes elköltött dollár hatékonysága mögé keresik az indoklást, nincsenek meggyőződve arról a képességükről, hogy valóban meg tudják becsülni online teljesítményüket.

Amikor az ISITE Design interaktív ügynökség a cégeket az online teljesítményükről faggatta, szinte mindegyikük azt válaszolta, hogy stratégiai tervezést végeztek, 40%-uk 6-12 hónapra előre tervezte meg webes erőfeszítéseit. A stratégiai tervezésbe vetett bizalom elvesztésének egyik oka lehet a teljesítmény mérésének nem hatékony megközelítése - állította a válaszadók jelentős többsége. Az ISITE ugyancsak kimutatta, hogy a válaszadók mintegy fele még akkor sem cselekedett, amikor rendelkezett információval.




A BusinessWeek és a Coremetrics azt találta, hogy az amerikai és angol marketingesek megegyező kisebbsége volt teljesen elégedett az általuk követett online mérési módszerekkel, így a válaszadók fele volt "némileg magabiztos" - optimistább képet mutatva az ISITE Design által mért adatoknál.

"Számos marketing szakember törekszik arra minden erejével, hogy elérje a valós idejű információkra jellemző "azonnaliságot", ami a korábbinál is fokozottabb sürgősséget és gyorsaságot eredményez. Ez különösen azokra vonatkozik, akik technológiai hiányosságaik révén nem képesek megragadni és értelmezni ezeket az információkat"- állítja a tanulmány. "Ugyanakkor azon vezetők számára, akik megértik az ebben rejlő lehetőséget, azonnali fellendülést eredményez, ráadásul innentől fogva folyamatos hatékonyságot fognak tapasztalni működésükben, ami a jövőben önmagát gerjeszti."
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Gmail vagy Thunderbird?

További villámkérdések  Szavazás állása

Okosan mérni

Ha olyasmiről hallunk, hogy valami értünk, fogyasztókért van, mindjárt elkezdődik a kutatás holmi sanda háttérérdek után. Nincs ez másként a smart meteringgel - tükörfordításban az okos méréssel - sem. A Berg Insights prognózisa szerint az okos mérési technológia térhódítása a először Ázsiában valósul meg, de 2015-ig Európában is 111 millió háztartásba jutnak el az okos mérőeszközök.

Smart metering: kinek van erre energiája? Smart metering: kinek van erre energiája?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés