Fél Amerika kuponozik

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: kupon | vásárlás | online

2011.
06.01.
15:02

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A digitális kuponok forradalma az e-kereskedelemben valószínűleg a gazdasági válság következménye, aminek eredménye az, hogy mostanra milliónyi amerikai vásárló kedvelt kedvezménye lett.

Az eMarketer becslése szerint az amerikai felnőtt internet használók fele, 88,2 millió ember váltott már be digitális kupont online vagy offline formában tavaly. Ez a szám 2013-ra elérheti a 96,8 milliót is. A legtöbb felhasználó már most nagy hajlandóságot mutat a kuponok elfogadására, és használatára, főként a 55 évnél idősebb magasan képzett korosztályban. 2005 óta az internetes kuponok népszerűsége megduplázódott, 2011 végére az ameikai háztartások 22 százaléka válthat be online kuponokat.

Jeffrey Grau, az eMarketer elemzője szerint a márkák megszokták, hogy újsághirdetésekben, boltjaikban reklámozzák termékeiket, de nagy hangsúlyt kell fektetniük az internetes jelenlétre is, hiszen sok vásárló a vételt megelőzően például ott tájékozódik. A kuponok használata pedig erősítheti a márka pozitív megítélését, a vásárlói bizalmat, és elköteleződést is.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

iPhone vagy Blackberry?

További villámkérdések  Szavazás állása

A hazai netezők nem fogékonyak a webkettőre

Szabó Mártonnal, az iWiW alapítójával és korábbi vezetőjével csendes leköszönése alkalmából beszélgettünk. Távozásának egyszerű az oka: 8 év alatt elfáradt. Továbbra is segíti tanácsaival az Origo-t de most inkább pihen és utazik. Twitterezni valószínűleg nem fog, de a blogírást elképzelhetőnek tartja. Mint mondja, sosem volt még ennyire érdekes a social media világa, a fejekben viszont volna mit helyére tenni. Mi nagyon örülnénk, ha belefogna, mert Marcit jó hallgatni. Nehezen is tudtuk abbahagyni, így a vele készült interjút két részletben közöljük, rövidített videóanyaggal spékelve.

"A hazai netezők nem fogékonyak a webkettőre" - interjú Szabó Mártonnal, az iWiW korábbi vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés